ΧΧΙΙ.Ορφεας

409 53 6
                                    

Σηκώθηκα να πιάσω το μποξεράκι μου και όταν γύρισα να την δω είχε ήδη σηκωθεί και έβαζε τα βρεγμένα ρούχα της που ήταν στο σκοινί.

Οκ.
Το κάναμε.
Το κάναμε με την Εβελίνα.

Ούτε καν πως ξεκίνησε δεν θυμάμαι.
Αλλά ξεκίνησε.
Και σταμάτησε.

Πως νιώθω για αυτό;
ΗΤΑΝ ΓΑΜΑΤΟ!

Ας πούμε ότι αν μου το ξαναζητήσει το βράδυ δεν θα έλεγα όχι.Δεν θα μπορούσα.

«Που πας;»ρωταω όταν έβαζε τα παπούτσια της.
«Σπίτι μου.Σταμάτησε η βροχή»απανταει χωρίς να με κοιτάξει.

Γιατί κάνει έτσι τώρα;

Κοιτάω από το παράθυρο.Όντως σταμάτησε.

Όταν βάζει το άλλο παπούτσι πάει στην κουβέρτα και την σηκώνει νευριασμενη αφού χτυπάει τα πόδια της δυνατά.

«Εβελινα έχεις κάτι;»ρωταω.
Με κοίταξε.Προσπαθώ να καταλάβω από το βλέμμα της κάτι αλλά δεν μπορώ.
Σαν να ειναι κενό.

«Αν έχω κάτι;Έχω πολλά Ορφέα!Πολλα!»λεει και κατεβάζει τα ρούχα μου και μου τα πετάει στα μούτρα.

Σίγουρα η Εβελίνα που φώναζε το όνομα μου από την ηδονή δεν είναι ίδια με αυτή που έχω μπροστά μου.

Εγώ άρχιζα να ντύνομαι και βλέπω που αρχίζει να περπατάει πέρα δώθε νευρικά.

«Γιατί κανείς έτσι;»ρωταω.
«Γιατί κάνω έτσι λεει.Καταλαβαίνεις τι κάναμε μόλις τωρα;!»
«Σεξ.Είναι η ερωτική πράξη μεταξύ ανθρώπων»την πειράζω.
«Ορφέα κοφτω οκ;Το κάναμε.Εγώ και εσυ το κάναμε.Και δεν βάλαμε καν προφυλακτικό!»φωναζει και βάζω και την μπλούζα τώρα.

«Καλά μην αγχώνεσαι.Το ίδιο κάνουν τα Αντισυλληπτικά..»λεω και γελάω.
«Δεν παίρνω αντισυλληπτικά»λεει χαλαρά.

Τι;
Τιιιι;

«Κανείς πλάκα έτσι;»ρωταω.
Δεν αντιδράει.

ΤΙΙΙΙ;

«Συγνώμη εσυ νέα κοπέλα και κοπέλα που είχες αγόρι πριν λίγο καιρό πως γίνεται να ΜΗΝ παίρνεις αντισυλληπτικά;»ρωταω.
«Βάζαμε προφυλακτικά»απανταει.
Ο Θεέ μου.
Ο Θεέ μου.

«Τι κάναμε;ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ;»φωναζει τώρα στον εαυτό της.

Αρχίζω να πανικοβάλλομαι και εγώ τώρα.
Και αν...;
Όχι όχι αποκλείεται.

«Δεν θα έχει γίνει κάτι.Δεν τελείωσα μέσα σου»λεω.
Δεν τελείωσα.Αρα αποκλείεται.

«Θεέ μου γιατί;Πως;Γιατιιιι;»λεει πάλι.
«Μπορείς να ηρεμήσεις;Δεν θα έγινε κάτι.Γενικά είμαι προσεκτικός.Μην αγχώνεσαι»προσπαθώ να την καθησυχάσω αν και εγώ κάπως είμαι ακόμα φρικαρισμένος.

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin