Βάζω τα πόδια μου καλύτερα γύρω από το δέντρο και το κρατάω με το ένα μου το χέρι ενώ το άλλο κρατάω το τηλέφωνο.
«Αλήθεια τώρα;»λεει στην άλλη γραμμή.
«Σου λεω έχουν φύγει και οι δυο από το σπίτι.Δεν μου έφτιαξε πρωινό η Άννα καν σήμερα.Είμαι νυστικος!»λεω.
«Κανείς σαν μωρό τώρα.»
«Παύλο μου κρατάνε μούτρα σου λεω...»λεω και αλλάζω χέρι επειδή πιάστηκε το δεξί.«Καλά και εσυ δεν ήξερες ότι ο θείος σου είχε πεθάνει δέκα χρόνια πριν;Πως γίνεται να μην το ήξερες;»
«Ε δεν το ήξερα ρε Παύλο!Σταυρωστε με!»λεω.
«Είσαι λίγο στην κοσμάρα σου φίλε μου»
Κουνάω το κεφάλι.
«Περίεργο.Το ίδιο είπε και η Εβελίνα...»λεω.Που χθες και τι δεν είπε για μένα .
«Και ποια είναι η Εβελίνα;»ρωτάει μια γυναικεία φωνή από εκεί.Η κόρη της κομμώτριας;
«Συγνώμη εγώ εδώ σου λεω τα προβλήματα μου και ακούει και η κοπέλα σου;Σοβαρά τώρα;»λεω.
«Δεν απάντησες στην ερώτηση μου!»
Ξεφυσάω.
«Τι θες Βαλέρια;»λεω.
«Είπες το ίδιο είπε και η Εβελίνα.Ποια είναι η Εβελίνα;»ρωτάει.Κόλλησε η βελόνα.
«Μια από το χωριό.»
«Μια από το χωριό;Μάλιστα»λεει και ακούγεται το γέλιο της.«Προφανώς και κάτι κρατάς μέσα σου.Για μοίρασου του μαζί μας!»λεω γιατί την έχω μάθει πλέον καλά αφού με τον Παύλο είναι κωλος και βρακι.
«Απλά να.Όταν γνωρίσεις κάποιον συνήθως βγάζεις ένα ψευδώνυμο.Ποτέ δεν τον λες με το όνομα του.Έτσι έχω παρατηρήσει δηλαδή.»
«Ναι και;»
«Ε αυτήν την είπες με το όνομα της.Κάτι θα σημαίνει αυτό»λεει.Τίποτα δεν σημαίνει.
Τι να σημαίνει;Στο κάτω κάτω χωριατοπούλα την έλεγα στην αρχή.
Άρα να το το ψευδώνυμο.«Παύλο;Θυμήσου μου να μην σου ξαναπώ τίποτα!»λεω και ήμουν έτοιμος να το κλείσω.
«Ορφέα;Μπορώ να σου πω κάτι;Σοβαρά τώρα»λεει η Βαλέρια.
«Αν πω όχι πάλι θα το πεις αρα τι ρωτάς»λεω αφού πάντα λεει αυτό που θέλει.«Έχεις καταγωγή από εκεί.Από εκεί είναι η μαμά σου.Εκεί μεγάλωσε.Έχεις οικογένεια εκεί.Οι ρίζες μας ξεκινάνε από εκεί που μεγάλωσαν οι γονείς μας.Δεν θες να έρθεις πιο κοντά της;Να γνωρίσεις ποια ήταν η γυναίκα που σε έφερε στον κόσμο;Είναι η ευκαιρία σου αυτη.Για αυτό σταματά να κοιτάς αν είσαι ωραίος στον καθρέφτη όλη μετά και σταματά να φτιάχνεις τα μαλλιά σου συνέχεια.Κοιτά γύρω σου.Νιώσε.Αναπνευσε καθαρό αέρα.»
KAMU SEDANG MEMBACA
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
RomansaΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...