ΧΧΧ.Ορφεας

434 54 8
                                    

«Ποσό ηλίθιος είσαι;Απάντησε μου σε παρακαλώ!»του λεω επειδή είναι η πρώτη φορά που τον βλέπω μόνο του από χθες το βράδυ.

«Τι ρε;»κάνει τον ανήξερο.
«Τι ήταν αυτό χθες;Τι μαλακιες λες;»ρωταω σιγά επειδή δεν έχω όρεξη να με ακούσουν τα παιδιά.

«Τι;Μια ερώτηση ήταν...»λεει.
Άλλου αυτά!
«Παύλο δεν ξέρω τι θες να πετύχεις αλλά κοφτω.Μην ανακατεύεσαι εκεί που δεν πρέπει!»
«Να βοηθήσω ήθελα»
«Να βοηθήσεις;Σου ζήτησα βοήθεια;Και για αρχή...»λεω και σταματάω να κοιτάξω γύρω μου «πως ξέρεις εσυ ότι φίλησα την Εβελίνα;Γιατί για αυτή χτύπαγε η καμπάνα.Είμαι σίγουρος!»λεω.
«Δεν είμαι χαζός.Το κατάλαβα.»λεει.

Να γελάσω τώρα με αυτό;
Μπορώ;

«Πως ακριβώς το κατάλαβες;Εσυ ήσουν πάντα στην κοσμάρα σου με όλα!»
«Η κοπέλα μου με έχει κάνει να είμαι πιο παρατηρητικός..!»λεει με ένα ηλίθιο χαμόγελο.

Θα μου βγει το πρωινό από την μύτη με αυτά που ακούω.

«Λοιπόν για να τελειώνουμε γιατί κάπου έχεις ξεφύγει.Δεν χρειάζομαι βοήθεια σε τίποτα.Ούτε να ανακατεύεσαι θέλω.Απλά μέχρι να φύγεις μην κανείς τίποτα οκ;»
«Να μην βοηθήσω να σας τα βρω;Βλέπω κάτι υπάρχει εδώ...»λεει και μου κλείνει το μάτι.

Βαθιά ανάσα Ορφέα.
Μην τον σκοτώσεις.
Είσαι πολύ νέος και ωραίος για να πας μέσα.

«Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα.Κοιμηθήκαμε μαζί και τέλος!»
Γουρλώνει τα μάτια τώρα.
«Κοιμηθήκατε μαζί;;;;»λεει τώρα πιο δυνατά και του κλείνω το στομα με το χέρι μου.

Οκ.
Αυτό μου ξέφυγε.

Βγάζει το χέρι.
«Την γουστάρεις τρέλα φίλε.Και ούτε που το έχεις καταλάβει»

Κουνάω το κεφάλι.
«Με μισεί.Συνέχεια μου την λεει.Και το ίδιο κάνω και εγώ.Για αυτό μην λες μαλακιες!»
«Μαλακιες λεω;Κανείς το ίδιο λάθος.Όταν Σαρεσει κάποια δεν πρέπει να της πας κόντρα για να κερδίσεις την προσοχή της Ορφέα!»
Κάνω πιο πίσω τώρα και κάθομαι σε μια άδεια καρέκλα.
Κάθεται και αυτός δίπλα μου.

«Αν Σαρεσει κάποια της το λες.Προσπαθείς να την γνωρίσεις καλύτερα.Περνάς χρόνο μαζί της.Δεν της την λες με την πρώτη ευκαιρία!»λεει πάλι.

Ξεφυσάω.
Όλο αυτό είναι λάθος.
Λάθος λάθος λάθος.

Και που τα ακούω είναι λάθος.

«Λες βλακείες.Τίποτα δεν μαρεσει σε αυτό το μέρος..»λεω και κοιτάω τον ουρανό.Έτσι χωρίς λόγο.
«Λες την θεία σου Θεία πλέον.Δεν ήθελες να κοιμηθείς μαζί μας στο ξενοδοχείο για να μην αφήσεις τον Σταύρο μόνο του,ήρθαμε από χθες και δεν μας ζήτησες ούτε ευρώ.Μην μου λες εμένα ούτε δεν Σαρεσει εδώ γιατί δεν σε πιστεύω!»λεει.

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora