16,17...
«Δηλαδή τι;Εσυ γυμνάζεσαι κάθε μερα;»ρωτάει δίπλα μου καθώς έχει πάρει ένα τεράστιο μπολ καρπούζι και τρώει.
«Κάθε μέρα»απαντάω.
21,22,23.Αφού δεν έχω γυμναστήριο κάνω push-ups στην αυλή του σπιτιού.Τι να κάνω ο καημένος.Είπε θα με πήγαινε γυμναστήριο αλλά πήρε η μαμά του το αυτοκίνητο σήμερα.
Γιατί έχουν ένα αμάξι μόνο στην οικογένεια.Κουλό;
Ένα αμαξι;Ποιος έχει μόνο ενα αμάξι;Και αν βαρεθείς το χρώμα;Τι κανείς μετά;27,28.
«Γιατί όμως να κουράζεσαι;»ρωτάει με το στόμα γεμάτο.
«Σταυρουλη;Η γυμναστική είναι υγεία.Ο ίδιο και το φαγητό.Αν θες να ζήσεις πολλά χρόνια και να είσαι όπως εγώ πρέπει να κανείς γυμναστική.Και να σταματήσεις να τρως ζαχαρη!»λεω και του δείχνω με τα μάτια το μπολ με καρπούζι.
«Νόμιζα τα φρούτα είναι καλο για την υγεία...»
«Ναι.Ένα πιατάκι με καρπούζι.Όχι όλο το καρπούζι!»λεω.Γαμωτο.
Έχασα το μέτρημα τώρα.
Ας συνεχίσω χωρίς να μετράω.«Εγώ ούτε ένα τέτοια δεν μπορώ να κάνω.»λεει για τα push ups.
«Για αυτό έχεις τέτοια κοιλιά!»Μετά σταματάει να τρώει και αφήνει το καρπούζι κάτω.
«Είμαι χοντρός έτσι;»ρωτάει τώρα.
«Είσαι χοντρός ναι.Όχι παχύσαρκος αλλά αυτή η κοιλιά καλό είναι να μην υπήρχε»
«Για να αρέσω πιο πολύ στην αρραβωνιαστικιά μου;»ρωτάει τώρα.Ούτε καν.
«Για να αρέσεις σε μια γυναίκα;Ποτέ μην κανείς τίποτα για καμία γυναίκα.Για αρχή μόνο προβλήματα είναι...»λεω.
«Γεια Σταύρο»ακούω μια φωνή πίσω μου αλλά δεν γυρνάω.Η Εβελίνα.
«Καλώς την.Τι έγινε;Πάλι ψωμι μας έφερες;Μας έχετε κακομάθει ξέρεις...»λεει εκείνος.
Ωραίο το ψωμι αλλά και φουλ παχυντικό.«Η αρραβωνιαστικιά σου όχι εγώ.Να το πάω μέσα;»ρωτάει.
«Αν μπορείς»απαντάει αυτός και ακούω βήματα προς τα μέσα.«Τι έγινε χθες;Μαλωσατε;»με ρωτάει σιγά τώρα.
«Αυτή μαλώνει μόνη της και για τους δυο μας»
«Μην είσαι σκληρός μαζί της.Περνάει δύσκολα»λεει αμέσως.
«Μου κάνει δύσκολη την ζωή εννοείς...»λεω και ακούω πάλι βήματα προς τα εδώ αλλά δεν δίνω σημασία.Συνεχίζω την γυμναστική.«Φεύγω Σταύρο.Θα πεις στην μαμά σου να μου φέρει μέτα τα βαζάκια για την μαρμελάδα πορτοκάλι που θα φτιάξουμε αύριο για το πανηγύρι;»
«Θα το πω ναι.»λεει αυτός.
«Και μην κάθεσαι μόνος σου εδώ έξω.Κάνει και ζεστη»λεει και ακούω πάλι βήματα.
STAI LEGGENDO
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
Storie d'amoreΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...