Όταν σταμάτησε να κλαίει και να κουνιέται σήκωσα το κεφάλι μου να την δω.
Την έπιασε ο ύπνος.
Με δάκρυα στα μάτια.Ξεφυσάω.
Δεν θα έπρεπε κανείς να κλαίει μέχρι να τον πιάσει ο ύπνος.
Ειδικά εκείνη.Βγάζω το χέρι μου που ήταν γύρω της σιγά σιγά για να μην την ξυπνήσω.Κάνω απαλές κινήσεις και έτσι τα καταφέρνω.Σηκώνω το σεντόνι που είχε στο κάτω μέρος του κρεβατιού και την σκεπάζω.
Την κοιτάζω για λίγο.
Νιώθει σκατα.
Χειρότερα από σκατα.Δεν ξέρω πολλά από οικογενειακά δράματα αλλά αυτό ήταν σίγουρα ένα τέτοιο.
Και έπρεπε να τα ακούσει όλα;
Δεν μπορούσαν να μιλήσουν πιο σιγά ας πούμε;Ανοίγω το παράθυρο τώρα και φτάνω πάνω από το μικρό δέντρο που έχουν.Θεέ μου τι συμβαίνει με εμένα και τα δέντρα εδώ περα;
Ας μην πέσω σε παρακαλώ πολύ.
Ξέρω ότι δεν είναι πολύ ψηλά αλλά εναν φόβο τον έχω.
Μεταξύ μας τώρα.Είσαι ο Ορφέας Νικολαιδης.
Μπορείς να το κανείς.Ακουμπάει το πόδι μου και τα καταφέρνω.
Ορφεας - δέντρο;
1-0.***
Βγαίνω έξω και έβαλα τα παπούτσια μου.
Θα πάω στην Εβελίνα.«Γιε μου»ακούω και σηκώνω το κέφαλι και βλέπω τον γερό μου μπροστα μου.
«Πατέρα;»λεω μπερδεμένος.Δεν τον περίμενα.
«Αγόρι μου»λεει και πλησιάσει να με αγκαλιάσει.
«Τι κανείς εδώ;Πέρασε και ολας ένας μήνας από την τελευταία φορά που σε είδα;»ρωταω.
«Ναι πέρασε.Ήρθα για την μητέρα σου»απανταει.Όντως έρχεται κάθε μήνα.
Χωρίς υπερβολή.«Να τα πούμε λιγάκι;Να μάθω τα νέα σου»λεει και μου δείχνει τον καναπέ που έχει η θεία στην αυλή έτσι πλησιάζουμε και καθόμαστε.
«Πως είσαι;»
«Καλά»απανταω.
«Το σπίτι είναι ήρεμο χωρίς εσένα και τις ιδιοτροπίες σου»λεει και γελάει.
«Τότε να μην με έδιωχνες»λεω.
Αλλά δεν ξέρω γαιτι το είπα.Τελευταία έχω αλλά να ασχοληθώ που δεν μένω σε αυτό πλέον.«Πέρασαν 3 μήνες...»
«Πέρασαν;»ρωταω.
Όντως;«Άλλοι 3 έμειναν και γυρνάς σπίτι»
Νιώθω ένα σφίξιμο στο στομάχι αλλά το αγνοώ.
«Πως είναι εδώ τα πράγματα;Η θεία σου;Ο ξάδερφος σου που είναι;»ρωτάει.
«Η θεία είναι στην πόλη και ο Σταύρος πήγε σε μια γειτόνισα να την βοηθήσει σε κάτι»λεω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
RomanceΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...