Βγαίνω από το σπίτι μου.
«Σήμερα θα πάρω την Lamborghini.Την άσπρη όχι την μπλε»του λέω και κοίταξα το κινητό.Δεν είδα καμία κίνηση όμως.
Πως τον είπαμε τον λένε αυτόν;Στελιο ή Σπύρο;«Κουφός είσαι;Lamborghini άσπρη»του λέω πιο δυνατά και καθαρά.
«Συγνώμη κύριε Ορφέα αλλά δεν μπορώ να το κάνω αυτό»λεει εκείνος.
«Και γιατί αυτό;Κάτι έπαθαν τα πόδια σου και δεν μπορείς να κουνηθείς μήπως;»λέω.Κοιτάζει κάτω.
«Ο πατέρας σας.Μας απαγόρεψε να πάρετε οποιοδήποτε αμάξι.»λεει.Τι;
Τιιιιι;
Πλάκα κάνει τώρα;
Ιακωβε δεν μας τα λες καλά ..!«Βρες μου ένα ταξι...»λέω μετά.Και το μετάνιωσα αμέσως.Από ότι θυμάμαι τα ταξι θέλουν λεφτά και εγώ έχω μόνο κάρτες που αυτή την στιγμή είναι άκυρες.
«Άστο.Θα περπατήσω»λέω και βγαίνω από την βίλα στον δρόμο της Πολιτείας.
Θα πάω στον Παύλο να του ζητήσω λεφτά.
Εκεί με κατάντησε ο πατέρας μου.***
Βγαίνω στην πισίνα.Σήμερα είναι μια τέλεια μέρα για χαλάρωση.Θα κάνω και μια βουτιά.
Έβγαλα το μπουρνούζι και το άφησα να πέσει κάτω.Σήκωσα τα χέρια να κάνω βουτιά αλλά ευτυχώς δεν το έκανα.Γιατί θα ήταν άσχημο.
Επειδή η πισίνα είναι άδεια.Δεν έχει σταγόνα νερό.Τι συμβαίνει πια;
Ούτε μια σωστή δουλειά δεν μπορούν να κάνουν!«Κωνσταντίνα!»φωναζω και μετά από κάνα λεπτό βγαίνει έξω.
«Ναι κύριε Ορφέα;»
«Που είναι το νερό;Διψαγες και το ήπιες;»ρωτάω.
«Δεν θα έχει νερο η πισίνα από εδώ και πέρα.Ο κύριος Ιάκωβος»λεει σιγανά.Έφτασε και σε αυτό το σημείο;
Έπεσε τόσο χαμηλά;Για να φτάσει σε τέτοιο σημείο μάλλον έχει κάνει και αλλά έτσι;
«Η εσωτερική πισίνα;«Ρωτάω.
«Και αυτή άδεια»
«Το γυμναστήριο;»
«Και αυτό κλειστό.»
«Σάουνα;»
«Και αυτή»απαντάει εκείνη.«Να αναπνέουμε μπορούμε ή θα το εξαφανίσει και αυτό!!»φωναζω και πάω στο γραφείο του.
Μπαίνω μέσα χωρίς να χτυπήσω.
«Τώρα πες όλα να γίνουν όπως πριν.Άσε τα αμάξια μου και ξεακυρωσε τις κάρτες μου!»απαιτω.
«Ορίστε;»λεει.
«Μπαμπά δεν μπορείς να μου το κανείς αυτο.Ζητάω λεφτά από τα παιδιά λες και είμαι ζητιάνος!!!»φωναζω.
«Δικό σου πρόβλημα...»λεει ήσυχος και κοιτάει κάποια χαρτιά στη γραφείο του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
RomanceΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...