ΧVIII.Ορφεας

376 54 3
                                    

«Είσαι σίγουρος για αυτό;»τον ρωταω.

Κούνησε το κεφάλι πάνω κάτω.

«100% σίγουρος;Αν δεν έχεις πειθαρχία τίποτα δεν θα γίνει!»του θυμίζω.

«Ναι ξάδερφε.Ας το κάνουμε.Βγάλε αυτήν την κοιλιά από πάνω μου!»λεει.
«Θα με ακούς όμως.Ότι και αν σου λεω!»
«Φυσικά.Θα τρώω ότι μου λες και θα κάνω ότι μου λες.Θέλω να το κάνω αυτό.Να είμαι πιο υγιής.Και όταν παντρευτώ την Έλενα να μείνουν όλη κόκαλο στην εκκλησία»λεει.

Καλά όχι και πολύ σοβαρός λόγος ο τελευταίος αλλά έστω.

«Έχεις λεφτά;Θελουμε λεφτά για να το κάνουμε αυτό»ρωταω και πριν τελειώσω καν την πρόταση μου βάζει το πορτοφόλι του στο χέρι μου.

Οκ.
Φαίνεται σίγουρος.
Άντε να δούμε.

Παίρνει ένα καρότσι και μπαίνουμε μέσα.
Δεν θυμάμαι καν ποσά χρόνια έχω να μπω σε σούπερ-μάρκετ.Δεν ξέρω αν έχω μπει καν σε τόσο μικρό.

Παίρνω τα πάντα.Βρώμη,ρύζογκοφρέτες,μπάρες δημητριακών.
Όταν βλέπω γάλα παίρνω και από αυτό.

«Γάλα αμυγδάλου;όχι όχι.Δεν μπορώ να το κάνω αυτό.Εγώ πίνω γάλα μια ζωή από τις αγελάδες μας.Θα παρεξηγηθούν»λεει.
Σοβαρά τώρα;
«Δεν παθαίνουν τίποτα.Το πολύ πολύ θα σου κρατήσουν μούτρα για λίγες μέρες αλλά θα το ξεπεράσουν»λεω και πάμε να πληρώσουμε.

«Έχεις πλάκα ξάδερφε.Πολύ χάρηκα που έχεις έρθει»λεει ενώ περιμένουμε να πληρώσουμε.
«Μακάρι να έλεγα και εγώ το ίδιο.Αλλά έχουν περάσει δυο εβδομάδες και είναι λες και έχουν περάσει δυο χρόνια σε αυτό το χωριό»λεω.
«Έλα.Δεν είναι και τόσο χάλια.»λεει και βάζει τα πράγματα σε σακούλες.

Εμείς πρέπει να το κάνουμε και αυτό;
Ο κόσμος τι κάνει που δουλεύει εδώ δηλαδή;

Εντάξει ίσως συνήθισα κάπως αλλά όχι ότι δεν ήθελα να φύγω από προχθές.

Βγαίνουμε έξω και πέφτω πάνω σε κάποιον.
Και φυσικά και είναι αυτός.

«Σταύρο.Ξάδερφε του Σταύρου...»λεει αυτός.
«Ορφέα με λένε ξέρεις»λεω.
«Όχι δεν ξέρω»απανταει ο πράσινοματης.

Έχει ένα ύφος που για κάποιο λόγο μου έρχεται να τον χτυπήσω.Και ας μην είμαι της βίας και αυτά.Πολύ πιθανόν ούτε μπουνιά δεν θα μπορούσα να ρίξω σωστά αλλά καταλάβατε.

«Τώρα ξέρεις»απαντάω.
«Δημήτρη έχεις όρεξη;Κάνε άκρη και άσε μας να περάσουμε.Και μην ενοχλείς τον ξάδερφο μου.Σου είπα χίλιες φορές ότι δεν είναι με την Εβελίνα»λεει ο Σταύρος.
«Φυσικά και δεν είναι.Κοιτά τον!»λεει και με δείχνει από πάνω μέχρι κάτω.

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Onde histórias criam vida. Descubra agora