Ανοίγω τα μάτια μου και το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να πιάσω το κινητό.Και να δω αν έχω νέα του.
Αλλά τίποτα.
Για άλλη μια μέρα δεν έχει δώσει κανενα σήμα ζωής.
Και αρχίζω να ανησυχώ.Η Άννα είπε ότι μίλησε με τον μπαμπά του Ορφέα και είπε ότι απλά κάτι έτυχε στις επιχειρήσεις τους και έπρεπε να είναι και εκείνος εκεί.
Αλλά είναι περίεργο.Ούτε ένα τηλέφωνο;
Μήπως κάτι έχει γίνει;Πηγαίνω στο όνομα του και τον καλώ.
Χτύπησε πολλές φορές αλλά τίποτα.Δεν καταλαβαίνω.
Ακόμα δεν έφυγε από το χωριό και με ξέχασε;
Ούτε ένα μηνύμα;
Όταν θα φύγει μόνιμα δηλαδή τι θα κάνει;Σηκώνομαι αν και δεν έχω όρεξη σήμερα.
Και δεν έχω όρεξη επειδή το μυαλό μου είναι σε εκείνον.***
«Σίγουρα;»ρωταω τον Σταύρο.
«Εβελίνα με έχεις πριξει έτσι;Σου είπα δεν ξέρω κάτι!»
«Πέρασαν μέρες Και τίποτα Σταύρο.Μην μου πεις ότι δεν ανησυχείς.Και αν έχει πάθει κάτι;»του λεω.
«Η μαμα μου είπε ότι είναι καλά»Τότε που είναι;
«Μπορεί να μας βαρέθηκε και να έφυγε πίσω στις ανέσεις του»λεει η Έλενα.
«Μπορείς να μην λες βλακείες;»της λεω επειδή δεν μπορώ τέτοια αυτή την στιγμή.Που είναι;
Τι έχει γίνει;Νιώθω ότι δεν είναι καλά.Δεν ξέρω γιατί έχω αυτήν την αίσθηση αλλά την έχω.Βαθιά μέσα μου έχω κακό προαίσθημα.Ότι με χρειάζεται.
Ακούγεται χαζό έτσι;«Έτσι κάνουν οι επιχειρηματίες.Έχουν πολλές δουλειές και τέτοια.Όταν τελειώσει θα έρθει»λεει ο Σταύρος.
Βγάζω το κινητό και τον παίρνω για δεν ξέρω και εγώ πια φορά.
Και το σηκώνει.Επιτέλους το σηκώνει.«Ορφέα;»ρωταω επειδή δεν μίλησε.
Απλά σταμάτησε να χτυπάει.«Ναι»απανταει ξερά και σοβαρά.
Αυτό έχει να πει μόνο;
Ναι;«Που είσαι Ορφέα;Σε ψάχνω μέρες!!!»λεω.
«Πίσω σου»λεει.Τι;
Γυρνάω το κεφάλι και τον βλέπω.
Ήταν ακριβώς μπροστά μου.Το όμορφο προσωπάκι του με τις όμορφες μπούκλες ήταν εδώ.
Έβαλα το κινητό πίσω στον τσέπη και έτρεξα κοντά του.Έβαλα τα χέρια στην μέση του και τον αγκάλιασα αμέσως.Αμέσως και με όλη μου την δύναμη.
أنت تقرأ
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
عاطفيةΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...