IX.Εβελινα

393 52 6
                                    

Ήθελα τόσα να απαντήσω μετά από όλο αυτό το κατεβατό.Αλλά έτσι όπως με κοιτάζει δεν μπορώ να πω ούτε λέξη.

Έχει μια ειρωνία στο βλέμμα του,ένα ύφος ψωναρας.Λες και λέει «είμαι ωραίος και το ξέρω».
Και αυτή είναι η βλακεία.Ότι είναι ωραίος και το ξέρει.

«Εβελίνα;»ακούω και γυρνάω να δω τον Δημήτρη να κοιτάει από έξω από το αμάξι του Σταύρου.

Κάνω αυτόματα ένα βήμα πίσω.Μακριά από τον Ορφέα.

«Δημήτρη...»λεω ενώ με κοιτάζει.
Όλο αυτό είναι αμήχανο.Ακόμα και μήνες μετά.

«Τι έγινε;Ποιος είναι αυτός;»ρωτάει και δείχνει τον Ορφέα με τα μάτια του.
«Ορφεας Νικολαιδης»λέει εκείνος σαν ποίημα.
«Καινούργιος εδώ;»ρωτάει και τον κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω.

Μας είδε κοντά και για αυτό λογικά αυτή η συμπεριφορά.

«Είναι ξάδερφος του Σταύρου.»εξηγώ.
«Είπα μήπως...»λέει μετά σιγά.

Ανεβαίνει στο λάστιχο και μετά πάνω στο φορτηγό.
Δεν έχω καθόλου όρεξη για όλο αυτό.

«Μήπως έτρεχε κάτι μεταξύ σας»τελειώνει την πρόταση που άρχισε πριν.
Ο Ορφεας γελάει.
«Εγώ και εκείνη;Αυτό θα ήταν κάτι σαν τρίτος παγκόσμιος...»σχολιάζει αυτός αλλά δεν με ενοχλεί εκείνος εμένα.Χεστηκα για αυτόν.

«Και να τρέχει δεν έχεις κανενα δικαίωμα να ρωτάς.Χωρίσαμε Δημήτρη.Το ξέχασες;»λεω.
Τα λόγια μου πονάνε αλλά αυτή είναι η αλήθεια.
Χωρίσαμε.

«Με χώρισες εννοείς»ψιθυρίσει αυτός.
«Ερωτικά καυγαδακια.Τα λατρεύω!»λεει ο Ορφεας αλλά πάλι δεν του δίνω σημασία.

«Έχει σημασία αν σε χώρισα ή αν με χώρισες;Σημασία έχει ότι δεν ήμαστε μαζί.Έτσι μπορώ να μιλάω με όποιον Ορφέα θέλω οκ;»λεω.
«Τον καλύτερο Ορφέα στον κόσμο εννοείς»απαντάει ο Ορφεας και υπό άλλες συνθήκες θα γέλαγα.Αλλά όχι τώρα.

Βλέπω από τα νεύρα του να σφίγγει το χέρι του και να το κάνει μπουνιά.Περιμένω τι θα πει αλλά δεν λέει τίποτα.Απλά κατεβαίνει από το αυτοκίνητο και φεύγει στην παρέα του.

Σηκώνω το βλέμμα να δω την παρέα του.Είναι και αυτή εκεί.Προφανώς.

«Τι ήταν αυτό κάλε;Νόμιζα θα μου ορμηξει από τα νεύρα του»λέει ο Ορφεας και χαλαρώνει το σώμα μου όταν βλέπω ότι ο Δημήτρης είναι μακριά μας.

«Μην δίνεις σημασία»λεω και κάθομαι πάλι στην θέση που καθόμουν πριν.
«Νευριασμένος πρώην.Κατάλαβα.Του ράγισες την καρδιά και τώρα νιώθει λες και κάθε αρσενικό εδώ πέρα θέλει να σε πηδήξει»λέει και γυρνάω να τον κοιτάξω με το τελευταίο.

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora