«Ας βάλουμε ετικέτες.Ας...»λεει και σταματάει.
Δεν καταλαβαίνω.
Με τράβηξε από το χέρι για να με φέρει εδώ ενώ μίλαγα με τα παιδιά και τώρα μιλάει λες και κάποιος τον εκβιάσει από πίσω.
Λες και λεει πράγματα που δεν θέλει να πει.«Ας ήμαστε μαζί»λεει μετά από λίγο.
Τι;
Είπε μαζί;
Είπε ας ήμαστε μαζί;
Όντως το είπε;«Μην με κοιτάς έτσι.Αφού το θες»λεει.
Το θέλω;«Εγώ;Το θέλω εγώ;Το κανείς για μένα;»ρωταω μπερδεμένη με όλο αυτό.
«Δεν το θες;»
«Όχι αν δεν το θες και εσυ!»απανταω.Βάζει τα χέρια τώρα στις μπροστινές τσέπες του άσπρου τζιν του.
«Θα το προσπαθήσω.Δηλαδή αν μου πεις τι πρέπει να κάνω και πως...δηλαδή δεν θα είναι δύσκολο ετσι;»
Τι πρέπει να κάνει;«Ορφέα θέλεις να ήμαστε μαζί;Να είμαστε σε σχέση;Αυτό μου λες;»ρωταω.
«Αυτό»απανταει μονολεκτικά.
«Σίγουρα;Δεν φαίνεται να το θες.Επίσης προς τι αυτό το ξαφνικό;Εσυ δεν ήθελες ταμπέλες.Δεν ήθελες τίποτα από όλο αυτό»ρωταω.Κοίταξε για λίγο κάτω και μετά με κοίταξε πάλι στα μάτια.
«Δεν θέλω να είσαι με κανέναν άλλον οκ;Δεν θέλω να φιλήσεις κάποιον άλλον...»λεει σιγά.
«Να φιλήσω κάποιον άλλον;Ποιον;»
«Οποιονδήποτε.Επειδή θα μπορείς να το κανείς.Εννοώ δεν ήμασταν μαζί και θα ήσουν ελεύθερη για οτιδήποτε με τον οποιονδήποτε.»Αυτό είναι;
Ζήλεψε;
Ζήλεψε τον Μάκη;«Δεν θα το έκανα ποτέ αυτό Ορφέα.Ακόμα και αν δεν ήμασταν μαζί με ολη την σημασία της λέξης δεν θα φίλαγα κανέναν.Γιατί δεν θέλω κανέναν.»λεω.
Αφήνει μια μεγάλη ανάσα να βγει λες και την κράταγε καιρό.
«Ωραία.Ας ήμαστε μαζί τότε με ολη την σημασία της λέξης»
«Είσαι σίγουρος;Γιατί δεν φαίνεσαι σίγουρος...»κάνω μια παρατήρηση.
«Ειμαι ναι.Ειμαι.Ας...ας το κάνουμε»λεει λες και ετοιμάζεται για ένα μαραθώνιο ή για μια απόφαση που θα αλλάξει την ζωή του ξέρω εγώ.Αν αυτό συνέβαινε πιο παλιά θα έλεγα ότι είναι υπερβολικός αλλά ξέροντας τον τώρα ξέρω ότι δεν είναι υπερβολικός.Απλά δεν το έχει ξανακάνει.Δεν έχει αφήσει κανέναν να έρθει τόσο κοντά του.
Τον πλησιάσω και βάζω τα χέρια μου στην μέση του και το κεφάλι μου στο στήθος του.
«Αν πραγματικά το θέλεις..»ψιθυρίζω.
«Το θέλω αν το θέλεις»απανταει και ένα μεγάλο χαμόγελο δημιούργειτε στο πρόσωπο μου.
VOUS LISEZ
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
Roman d'amourΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...