Μαζεύω τα μαλλιά και βγαίνω από το σπίτι.Σήμερα θα ψεκάσουμε τις πορτοκαλιές και κάποιος πρέπει να είναι εκεί.
Με το που βγαίνω όμως πέφτω πάνω σε κάποιον.
«Μπαμπά;»λεω αφού σχεδόν έχω ξεχάσει το πρόσωπο του.
«Κόρη μου.Δεν έχω αγκαλιά;»λεει και ανοίγει τα χέρια του.
«Έχω δουλειά στις πορτοκαλιές.Τα λέμε μέτα»λεω και τον προσπερνάω και φευγω από την αυλή για τον δρόμο.Τι στο καλό κάνει εδώ;
Θυμήθηκε ότι έχει οικογένεια;***
Μπαίνει μέσα το κέφαλι της.
«Έτοιμο το φαγητό.Έλα»λεει η Έλενα.
«Δεν πεινάω.Φάτε εσείς»λεω.Μπαίνει και μου πιάνει το χέρι και με σηκώνει όρθια.
«Μην το χαλάς.Ας φάμε μια νύχτα όλοι μαζί οκ;»λεει.
Δεν θέλω καθόλου.Και δεν θέλω επειδή δεν θα συγκρατηθώ να μην μιλήσω.
Και δεν θέλω να στεναχωρώ την μαμά.Αλλά δεν κάνω και καλή δουλειά με το μεγάλο μου το στομα.Η μαμά ήταν στην θέση της και ο μπαμπάς δίπλα της.
Τον πήρε ο πόνος.Κάθομαι και εγώ και η Έλενα και αρχίζουμε να τρώμε.
«Ποιος μαγείρεψε;Φαίνεται τέλειο»λεει εκείνος.
«Εγώ»λεει η Έλενα.
«Τυχερός ο άντρας που θα σε πάρει τότε»λεει εκείνος και έβαλε σαλάτα στο πιάτο του χαλαρά.Λες και έφαγε και χθες μαζί μας ας πούμε.
Και όχι πριν μήνες.«Ποσό θα κάτσεις;»ρωτάει η μαμά μου.
«Αύριο πρέπει να φύγω»λεει.
Το στομα της μαμάς μου μόνο που δεν ακούμπησε κάτω.Μελαγχολησε το πρόσωπο της αμέσως.«Και ολας;»λεει εκείνη σιγά.
«Έχω πολύ δουλειά ναι»λεει.Μην μιλήσεις Εβελίνα.
Όχι αυτή την φορά.
Ας φύγει.Καλύτερα είναι άλλωστε.«Πολλά πράγματα να κάνω σημαντικά»το συνεχίζει.
Ποσά να αντέξω ε;Ποσά;«Πιο σημαντικά από την μαμα;»ρωταω και όλοι γύρισαν να με κοιτάξουν.
Η Έλενα μου κάνει νόημα να το κόψω αλλά δεν μπορώ.
Έχω και περίοδο έτσι θα τα ακούσει θελει δεν θέλει.
Κάπου πρέπει να ξεσπάσω άλλωστε.«Εβελίνα...»λεει η μαμα.
«Τι Εβελίνα μαμα;Τι;Ακόμα δε ήρθε και φεύγει.Για τι δουλειές ακριβώς;Τι;Για τα ενοικιάζομενα μαγαζια που απλά τον πληρώνουν μια φορά τον μήνα;Εδώ εμείς δεν έχουμε δουλειές;Ρώτησε ποτέ πως τα βγάζουμε ακρη;»φωναζω τώρα.
«Δεν κάθομαι εκεί κόρη μου»
«Μπαμπά ας μην κοροϊδευόμαστε οκ;Από τότε που έπαθε το ατύχημα η μαμά εξαφανίστηκες έτσι.Πριν από αυτό δεν είχες δουλειές εκεί;Μόνο ένας χαζός δεν το βλέπει!»
«Εβελίνα είπα σταματά!»λεει η μαμα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
RomansaΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...