LX.Εβελινα

342 50 0
                                    

Μπαίνω μέσα και τον βλέπω στο σαλόνι αλλά δεν του δίνω σημασία.Αφήνω τα κλειδιά στο τραπέζι με δύναμη και βγαίνω πάλι έξω.

Ήθελα να φύγει από την αυλή μας το αυτοκίνητο που πηρε για την μαμα μου.Δεν το θέλω.Δεν θέλω τίποτα από αυτόν.

«Εβελίνα περίμενε...»λεει από πίσω μου αλλά δεν γυρνάω.
Αλλά με πιάνει από το μπράτσο και αυτό με νευριάζει ακόμα περισσότερο.

«Μην!»λεω και τον σπρώχνω.
«Οκ!Σορυ!»φωναζει και σηκώνει τα χέρια του στον αέρα.

Δεν μπορούσα να μην δω το βραχιόλι στο χέρι του.
Αυτό που του πήρα εγώ.
Και δεν μπορώ να μην σκεφτω έστω για λίγο όλες αυτές τις όμορφες στιγμές που περάσαμε μαζί.

«Θέλω να μιλήσουμε»λεει σοβαρός.

Πιστεύει ότι μετά από αυτό υπάρχει κάτι για να πούμε;

«Δεν θέλω καν να αναπνέω τον ίδιο αέρα με εσένα Ορφέα!Πως περιμένεις να μιλήσω μαζί σου;»λεω και έστριψα να φύγω αλλά μπήκε πάλι μπροστά μου και μου έκλεισε τον δρόμο.

«Εβελίνα σε παρακαλώ...»λεει ήρεμα.

Με παρακαλάει και ολας.

«Γιατί απλά δεν φεύγεις;Κανείς δεν σε θέλει εδώ.Δεν βλέπεις τι κακό μας έκανες;Με τι μούτρα μας αντικρίζεις;Με τι μούτρα ΜΕ αντικρίζεις;»
«Έχεις δίκιο να είσαι έτσι αλλά δεν μπορώ να σε αφήσω.Δεν μπορώ να φύγω.»
«Όταν πάτησες την μαμα μου μια χαρά έφυγες μετά!»του υπενθυμίζω.

Δεν μπορώ να τον βλέπω:
Πονάει.

«Είμαι μαλακας.Έχεις δίκιο.Αλλά δεν θέλω να σε χάσω..»ψιθυρίζει.
Κουνάω το κεφάλι.
«Ορφέα με έχεις χάσει ήδη»λεω και τον προσπερνάω να φύγω.

«Έδωσες μια υπόσχεση...»φωναζει από αρκετά μακριά.

Σοβαρά τώρα;
Θα χρησιμοποιήσει την υπόσχεση αυτή πάλι;

Έπρεπε απλά να φύγω αλλα δεν το έκανα.Περπάτησα αποφασιστικά μέχρι αυτόν επειδή δεν το δέχομαι.

«Μην τολμήσεις να το χρησιμοποιήσεις πάλι στο στομα σου αυτό οκ;Μην.Έδωσα την υπόσχεση χωρίς να ξέρω τι έχεις κάνει.Έδωσα την υπόσχεση επειδή νόμιζα ότι για μένα είσαι εσυ!Δεν θα μου το κάνεις αυτό επειδή εσύ μας έφερες εδώ.Εσυ μας σκότωσες

Δεν θα βγει και από πάνω.

Με τα χέρια του έπιασε τα δικά μου.
«Εβελίνα μαγαπας...θυμάσαι;Μην το κανείς αυτο.Θα περιμένω αν αυτο θες.Θα περιμένω όσο θες αλλά μην με ξεγράφεις από την ζωή σου.Σε ικετεύω.Εισαι σημαντική για μένα.Σε παρακαλώ μην με πληγώνεις έτσι»λεει.

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora