ΧΧΧΙV.Ορφεας

480 61 6
                                    

Το έκανα λοιπόν.
Ουαου.
Απλά το έκανα.

Ποιος φοβάται τώρα Παύλο;Ε;

Η γλώσσα της ακούμπησε την δικιά μου αλλά δεν κράτησε πολύ.Γιατί έβαλε τα χέρια στο στήθος μου και με έσπρωξε πίσω.

Άνοιξα τα μάτια μου αλλά τα δικά της είναι κλειστά.

«Μην παίζεις μαζί μου Ορφέα...»λεει.
Τι;
Δεν κατάλαβε τι προσπαθώ να πω;

«Δεν παίζω μαζί σου Εβελίνα»λεω και ανοίγει τα μάτια.
Ξεφυσάει με μια μελαγχολία.

«Αν είναι ένα από τα παιχνίδια σου αλήθεια θα...»
«Θα με πλακώσεις στο ξύλο και θα μου ανοίξεις το κεφάλι.Ξέρω.»κόβω την πρόταση της επειδή ξέρω τι θα πει.

«Κοιτά Εβελίνα.Ίσως έχω κρύα καρδιά.Ίσως έχω καρδιά από πάγο.Αλλά αυτός είμαι.Κάνω μια ώρα να δω τι θα βάλω,φτιάχνω μια ώρα τα μαλλιά μου πριν βγω,κάνω γυμναστική τρεις φορές την ημέρα και ναι δεν έχω πάει στον τάφο της μητέρας μου επειδή δεν ξέρω τι να κάνω εκεί.Αυτός είμαι.Δεν μπορώ να αλλάξω.Αλλά...αλλα εσένα δεν...ο Θεέ μου γιατί είναι τόσο δύσκολο όλο αυτό;»λεω στον εαυτό μου και κάνω έναν κύκλο γύρω από τον εαυτό μου για να συνέλθω.
Σταματάω πάλι μπροστά της.

Βλέπω το όμορφο πρόσωπο της με τα χείλη από άλλο κόσμο να με κοιτάει σαν να μην ξέρω τι λεω.
Αλλά η αλήθεια είναι αυτή.
Δεν ξέρω τι λεω.

«Ειπες τις προάλλες ότι θέλεις να προστατεύσεις την καρδούλα σου.Και ότι εγώ είμαι άνθρωπος που πληγώνει τους πάντες γύρω του.Ότι δεν με νοιάζει τίποτα και κανένας.Αλλά η αλήθεια είναι ότι τελευταία με νοιάζει κάποια.Και αυτή η κάποια είσαι εσυ.»λεω.

Το είπα;
Το είπα έτσι;

Εκείνη χαμογελάει.
«Τι προσπαθείς να πεις Ορφέα;»ρωτάει.

Σοβαρά τώρα;
Θα με κάνει να το πω;

«Ζορίζομαι εδώ πέρα Εβελίνα...»λεω γιατί είμαι έτοιμος να ανατιναχτώ να πούμε!
«Πες το Ορφέα.Τι θες από μένα;Τι περιμένεις;»ρωτάει  ενώ κουνάει τα χέρια της στον αέρα.

Τι θέλω από εκείνη ε;

«Αν θες δηλαδή να περάσουμε τον υπόλοιπο χρόνο που είμαι εδώ παρέα.Θα μπορούσαμε να κάνουμε βόλτες και θα μπορούσαμε να τρώμε στην πόλη καμία μέρα και θα μπορούσαμε να ,δεν ξέρω, δούμε καμία ταινία...»λεω.
«Αυτό κάνουν τα ζευγάρια Ορφέα.Θες να ήμαστε μαζί;»ρωτάει.

Μαζί ε;
Έχω πει όχι στα δράματα γαμωτο..

«Ορφέα τι νιώθεις για μενα;»ρωτάει πάλι.
Την ψυχή θα μου βγάλει αυτή η κοπέλα!

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora