ΧΧΧVI.Ορφεας

422 54 1
                                    

Μπαίνει μέσα με ενα μπολ γεμάτο ποπκόρν.
Το αφήνει πάνω στην κοιλιά μου έτσι όπως είμαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι της και αρχίζω να τρώω.
Είναι αργά και συνήθως δεν τρώω λίγες ώρες πριν κοιμηθώ αλλά μου έχει ανοίξει η όρεξη την τελευταία εβδομάδα.

«Κοιμήθηκε η μαμα μου.Και η Ελενα»λεει.

Κοιμούνται όλοι νωρίς τελικά όχι μόνο στο σπίτι της θείας.

«Μαρεσει όλο αυτό το κρυφά που κάνουμε.Είναι λες και παίζουμε σε ταινία.Δεν νομίζεις;»της λεω ενώ μασάω.
«Όχι ιδιαίτερα.Δεν θα το έλεγα»
«Εμένα μαρεσει»
«Το κάνουμε μόνο επειδή αν ρωτήσουν δεν ξέρω τι να πω Ορφέα.Δεν έχω άλλη όρεξη από το να κρύβω πράγματα...»λεει.

Νόμιζα ότι της άρεσε και αυτηνής αυτό.
Απογοητεύτηκα τώρα.

«Δεν βάζουμε ετικέτα και αυτό είναι οκ από μένα αλλά στην μαμα τι θα πω;Έχω ενα αγόρι στο δωμάτιο μου αλλά δεν είμαστε μαζί αλλά τον γουστάρω αλλά δεν έχουμε σχέση;»

Γελάω.
Τον γουστάρω.

Πως να μην με γουστάρει άλλωστε;

«Και αν πέσει έστω ενα ποπ κορν στο κρεβάτι θα σε χτυπήσω!»λεει έντονα τώρα.
«Καλά ντε...»λεω και κοιτάω με τρόπο στο κρεβάτι μην έχω ρίξει τίποτα.

Όταν τελειώνω το μισό μπολ το αφήνω στην ακρη.
«Θέλω νερό τώρα»λεω και σηκώνεται.
«Έχει χάρει που δεν θέλω να σε δει κανείς αλλιώς μόνος σου θα το έπαιρνες»λεει και βγαίνει αθόρυβα από το δωμάτιο.

Βλέπω στο γραφείο της το λαπτοπ της μισάνοιχτο και το παίρνω στα πόδια μου και το ανοίγω.Λίγη μουσική δεν θα έβλαπτε έτσι;Πολύ σιγανά βέβαια...

Με το που το ανοίγω ανοίγει μια σελίδα.
Ορφεας και Ευριδικη;

Ψάχνει ακόμα και για το όνομα μου όταν δεν είμαι μαζί της;

je suis si mignon!

«Μην παίρνουν αέρα τα μυαλά σου.Από περιέργεια κοιτάω να δω»λεει και μου δίνει το νερό άλλο το αφήνω εκεί αφού δεν το θέλω τώρα.
«Η εμμονή σου μαζί μου έχει γίνει κάπως τρομαχτική.Θα φύγω κάποια στιγμή ξέρεις από εδώ»λεω.
Δεν ξέρω γιατί το είπα αυτό.Εννοώ δεν το σκέφτηκα.
Δεν ήθελα να το αναφέρω.Ούτε να της το θυμίσω.

Εκείνη κοίταξε αμήχανα γύρω της και έκατσε στο κρεβάτι της.Πήρα το λαπτοπ και πήγα κοντά της.

«Έλα να το διαβάσουμε παρέα.Τι λες;»
«Αν σε ενδιαφέρει»λεει.

Αφού ενδιαφέρει εσένα κάπως με ενδιαφέρει και εμένα.

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang