Είμαι έξω φρενών.
Θα τον σκοτώσω.
Θα τον πλακώσω στο ξύλο.
Θα τον κάνω κομμάτια.Πως τολμάει;
Με ποιο δικαίωμα;Τον βλέπω στο γήπεδο μπάσκετ με τον Πανό.Τώρα θα δει αυτός.
Τον πλησιάσω όταν έβαλε καλάθι.
Γυρνάει και όταν με βλέπει γελάει.
Γελάς ε;Τώρα θα σου πω εγώ γέλιο!«Εβελίνα....»λεει και τον φτάνω.
«Πανό μας αφήνεις λίγο;»του λεω.
Ο Δημήτρης του κάνει νόημα και αυτός φεύγει.«Πας καλά άνθρωπε μου;Έχεις θέματα;Τι πηγές και έκανες;»ρωταω.
«Τι έκανα πάλι;»ρωτάει.
Πράγμα που με εκνευρίζει περισσότερο.«Τι πηγές και έκανες;Τι ειπες στον Ορφέα;»ρωταω.
Αμέσως ξινίζει την μούρη του με το όνομα του.«Έτρεχε ο ηλίθιος να στο πει αμέσως;Μην χάσει.Για να βγει ο καημένος που τον βρίζουν...!»
Καμία σχέση όμως.Αυτός δεν ήθελε καν να το πει.
Είδα που έκανε νόημα στον Σταύρο να μην το συνεχίζει.«Με ποιο δικαίωμα Δημήτρη;»ρωταω.
«Απλά δεν θέλω να τον βλέπω μπροστά μου συνέχεια.Με εκνευρίζει.Είναι υπερόπτης και αλλαζονας»
Θεέ μου.«Ας είναι ότι θέλει.ΕΣΥ γιατί αναφέρεις την μαμά του;Ποιος είσαι εσυ;»ρωταω.
«Όλο το χωριό το λεει.Δεν είμαι ο μόνος...»
«Όλο το χωριό να κοιτάει την δουλειά του.Το ίδιο και εσυ.Και σταματά να του την πέφτεις.Και μείνε και μακριά από εμένα οκ;!»
«Δεν μπορώ να το κάνω αυτό.»λεει.Παίρνω μια βαθιά ανάσα επειδή δεν θέλω αύριο να γίνω θέμα συζήτησης παντού με τις φωνές μου.
«Έχεις πέσει ήδη χαμηλά στα μάτια μου.Μην πέσεις και άλλο.Σε παρακαλώ»λεω χαμηλόφωνα και πήγα να φύγω αλλά δεν με άφησε.Ήρθε πολύ κοντά μου και με κοίταζε στα μάτια.
«Εβελίνα σαγαπαω ακόμα.»λεει.
Οι λέξεις αυτές με ανατρίχιασαν ολόκληρη.
Έχουν τόσο καιρό να υποθουν που υπέθεσα ότι ξεχάστηκαν.Καθηκαν κάπου στο δρόμο.«Κάναμε και οι δυο βλακείες.Εσυ που με χώρισες έτσι και εγώ που κοιμήθηκα με άλλη.Ας το ξεχάσουμε και ας συνεχίσουμε από εκεί που το αφήσαμε.Σε παρακαλώ»λεει.
Τον κοιτάω και βλέπω όλες αυτές τις ώραιες στιγμές που ζήσαμε.Όλα αυτά που κάναμε μαζί.Το ποσό ευτυχισμένη ήμουν μαζί του.Το πως με έκανε να νιώθω όταν με έκανε δικιά του.
Και μετά ήρθε και εκείνη η στιγμή που απλά θέλω να ξεχάσω.Με αυτόν και την άλλη στο κρεβάτι του.
YOU ARE READING
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
RomanceΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...