VI.Ορφεας

455 53 21
                                    

«Είσαι ο Ορφεας;»ρωτάει.

Τόσο γνωστός πια ακόμα και εδώ;

«Ορφεας Νικολαιδης»λέω αλλά δεν της δίνω το χέρι.Θα είμαι και εγώ και εκείνη ιδρωμένη σίγουρα.

Παίρνει το κινητό της τώρα από την τσέπη και πήγε μέσα στην αυλή της και το έβαλε στο αυτί και με κάποιον μίλαγε.

Είμαι κουρασμένος έτσι έκατσα πάνω σε μια βαλίτσα.Και δεν είχα και τίποτα άλλο να κάνω έτσι το βλέμμα μου πήγε σε αυτήν.

Ήταν ξανθιά.Βαμμένη ξανθιά αφού η ρίζα της είναι πιο σκούρο.Όσο κατεβαίνει τόσο πιο ξανθιά είναι.Έχει μεγάλα μάτια.Και μεγάλο στόμα.Τα χείλη της είναι από άλλο κόσμο.
Σίγουρα Υαλουρονικο οξύ.

Το ντύσιμο της πιο απλό πεθαίνεις.
Ένα απλό τζιν σορτς και ένα απλό τοπ.
Της βάζω ένα 3.

«Απλά έλα να τον πάρεις!»λεει στην άλλη γραμμή και το κλείνει.

Με πλησιάσει και σταματάει μπροστά μου.
«Έρχεται»λεει.
«Ποιος;»
«Ο ξάδερφος σου»απαντάει και σηκώνει τα χέρια ψηλά.
«Ξέρεις τον ξάδερφο μου;»ρωτάω.
«Εσυ μάλλον δεν τον ξέρεις...»μουρμουρίζει μέσα από τα δόντια της.

Είμαι ούτε μια ώρα σε αυτό το μέρος και το έχω ήδη σιχαθεί.

«Μπορείς να μην μιλάς μέσα από τα δόντια σου;Μου την σπάει αυτό»λέω.

Κουνάει το κεφάλι της πάνω κάτω.
«Να αναπνέουμε μπορούμε;Η και αυτό σου την σπάει;»λέει με ένα ύφος.
Ορίστε μας;

«Συγνώμη δεσποινίς αλλά....»πήγα να μιλήσω αλλά με σταμάτησε το γέλιο της.Το δυνατό γέλιο της.
«Δέσποινις;Ποιος λέει δεσποινίς στις μέρες μας;»ρωτάω.
«Λέω δεσποινις επειδή δεν ξέρω το όνομα σου.Ενώ εσυ ξέρεις το δικό μου.Πράγμα λογικό γιατί με ξέρουν πολύ εμένα αλλά επίσης αυτό με κάνει να είμαι σε μειονεκτική θέση γιατί δεν ξέρω πως να σε πω.»λέω.

Εκείνη μένει στην θέση της ανέκφραστη χωρίς να κάνει καμία κίνηση να μου πει το όνομα της.

«Ωραία.Τότε θα σε λέω χωριατοπούλα»λέω αφού δεν έχει διάθεση να μου πει.
«Δεν με πειράζει που με λες έτσι ξέρεις.Αλλά έτσι πως θα σε λέω εγώ σίγουρα θα σε πειράξει.»λέει και κάνει ένα βήμα πιο κοντά μου.

«Κακομαθημένε»λέει.

Καλά δεν πρωτοτύπησες και όλας...

«Κοιτά κοπέλια...»λέω αλλά μια φωνή από άλλον με έκανε να σταματήσω να πω αυτό που ήθελα και να γυρίσω το κεφάλι μου από την άλλη.

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora