ΧΧI.Εβελινα

428 57 3
                                    

Θεέ μου δεν το πιστεύω ότι είμαι έτσι.
Εδώ.
Με αυτόν.

Τα ρούχα μου στάζουν από το σκοινί.Και εγώ κοιτάζω κάθε σταγόνα που πέφτει επειδή που να κοιτάξω άλλου;

Είμαστε γυμνοί σε μια αποθήκη ενώ έξω βρέχει με κεραυνούς και μπουμπουνητα.

Κοίταξε άλλου και έτσι βρήκα την ευκαιρία να δω εκείνον.Τα μαλλιά του έγιναν πιο φουντωτά με την βροχή.Και χάλασαν.Και πρώτη φορά βλέπω τα μαλλιά του να μην είναι στην τρίχα τέτοιο κόλλημα που έχει με αυτά.

Τα μαύρο μποξεράκι του ήταν στενό πάνω του και το δέρμα του ηταν πεντακάθαρο.Ούτε μια ατέλεια δηλαδή.

Κοίταζα το στήθος του όταν γύρισε να με κοιτάξει.
«Βλέπεις κάτι που Σαρεσει;»λεει και πάω στο πρόσωπο του και βλέπω είχε ένα πονηρό χαμόγελο.
Αυτό το υπεροπτικό που έχει πάντα.
Που με νευριάζει.

«Τι;Όχι φυσικά!»λεω και γυρνάω από την άλλη.
«Επειδή χαζεύες το στήθος μου λεω...»
«Ούτε καν!»απανταω.

Δεν σταματάει και αυτή η βροχή...

«Τι συμβαίνει;Ο Πρασινοματης έχει τρίχες παντού έτσι;»λεει και γυρνάω πάλι να τον αντικρίσω.
«Γιατί τον αναφέρεις συνέχεια;»ρωταω.
«Επειδή σου την σπάει.Και λατρεύω να σου την σπάω»απανταει με το γνωστό ύφος της ψωναρας.
«Λατρεύεις να ασχολείσαι μαζί μου;Μήπως πρέπει να το πάρω αυτό πάνω μου;»είναι η σειρά μου να γελάσω.
«Καλά ηρέμησε.Που λεει ο λόγος...»λεει και του έφυγε το χαμόγελο.

«Τι έγινε;Μήπως όντως είσαι γκει και Σαρεσει ο Δημητρης;Τόσο που τον αναφέρεις..»λεω αν και ξέρω ότι δεν ισχύει.Απλά το εγώ του είναι μεγάλο και δεν θα του αρέσει αυτό.

«Και να ήμουν γκει πίστεψε με ο Δημήτρης δεν θα ήταν του γούστου μου...!»
«Και γιατί αυτό;Ο Δημήτρης είναι πολύ γοητευτικός»
Δεν το πιστεύω ότι το είπα αυτό για κάποιον που κοιμήθηκε με άλλην αμέσως μόλις χώρισε.

«Γοητευτικός;Ο πρασινοματης;»ρωτάει και αρχίζει και γελάει δυνατά.
Δεν μου φαίνεται περίεργο.

«Άσε με να με να μαντέψω.Μόνο εσυ είσαι ωραίος και κούκλος και θεός και όλοι οι άλλοι δεν βλέπονται έτσι;»ρωταω.
«Ακριβώς!»απανταει αμέσως.

Θεέ μου πια.

«Ξέρεις Ορφέα δεν μετράει μόνο η εξωτερική εμφάνιση.Μετράει και το μέσα σου»του θυμίζω.
«Και το μεσα μου είναι καλό.Πολύ καλό.Και μεγάλο»λεει περήφανος.

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin