Κυβέλη;
Ωριωνας;Ποσό σπάνια ονόματα έχουν.Καλά ούτε το Ορφεας πάει πίσω βέβαια.
Θυμάμαι περίπου τα ονόματα τους απλά δεν θυμάμαι ποιος είναι ποιος.
Είναι τόσοι πολλοί.
«Και τι;Βάζουμε στοιχημα ποιος θα κερδίσει στο μοτοκρος;Πως γίνεται αυτό;Γιατί γουστάρω τρέλα!»λεει ο πιο μικρος της παρέας.
Ο Ορφεας τον χτυπάει στο κεφάλι.«Μαζέψου μικρέ»του λεει.
Γελάω μαζί τους.
«Εβελίνα είπαμε έτσι;Πολύ όμορφο όνομα»λεει μια πολύ όμορφη κοπέλα με μια κορδέλα στα μαλλιά της.
«Σε ευχαριστώ»λεω.
«Σαρεσει εδώ Εβελινα;Σαρεσει η ζωή εδώ;»ρωτάει το αγόρι της τώρα.
«Μαρεσει ναι.Είναι σχετικά ήρεμη ζωή.Γεμάτη αλλά και ήρεμη.»λεω.Αν και τελευταία μόνο ήρεμη δεν ήταν με όλα αυτά που έγιναν.
«Είσαι τυχερή που αναπνεύεις κάθε μέρα καθαρό αέρα.Σε εμάς μόνο καυσαέρια έχει»λεει η Βαλέρια.
Ξέρω το όνομα της επειδή μου φαίνεται περίεργο ποσό διαφερετικη είναι από τους άλλους.
Ξεχωρίζει.
Με την καλή έννοια.«Καυσαέριο αλλά ζωή Βαλερια.Σε εμάς έχει ζωή.Κάτι που εδώ λείπει»λεει ο Ορφεας.
Είπα και εγώ δεν θα το σχολιάσει.«Στον Ορφέα δεν αρέσει εδώ.Να φανταστείς την πρώτη μέρα πήγε στο κοτέτσι,στις κότες και τις ζήταγε αυγά.Έλεγε «είμαι ο Ορφεας Νικολαιδης και θέλω δυο αυγά»..»λεω και αλλάζω και την φωνή μου για να έχει πλάκα.
Όλοι γέλασαν.Εκτός από τον Ορφέα.Που με άγριοκοιτάζει.
Στα μούτρα σου Ορφέα!
«Έπρεπε να το είχες βγάλει βίντεο αυτό...!»λεει ο Παύλος αν δεν κάνω λάθος.
«Σκάσε!»του λεει ο Ορφεας.Σηκώνομαι.
«Πάω να φέρω αναψυκτικά να σας κεράσουμε.Έτσι κάνουμε σε όποιον έρχεται πρώτη φορά»λεω.
«Εμένα δεν το κάνατε αυτό...»γκρινιάζει ο Ορφεας.
Εντομεταξυ όλα ο Σταύρος του τα πληρώνει.«Το κάνουμε μόνο σε αυτούς που θελουμε να ξαναέρθουν.Εσένα θέλαμε να σε διώξουμε»λεω και πάλι όλοι γέλαγαν και τον κορόιδευαν.
Κατεβαίνω από το φορτηγό όταν βλέπω να κατεβαίνει και η Βαλέρια.
«Θα έρθω για παρέα»λεει.Κανένα πρόβλημα εδώ.
Περπατάμε δίπλα δίπλα μέχρι την καντίνα.
«Σε συμπάθησα και ολας να ξέρεις.Οποίος πάει κόντρα στον Ορφέα δηλαδή τον συμπαθώ»λεει και γελάω.
«Να σε καλά.Μου δίνει πολύ υλικό βασικά να του την λεω συνέχεια»
«Ναι.Αυτό το κάνει»
ESTÁS LEYENDO
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
RomanceΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...