XVII.Εβελινα

426 52 0
                                    

Μασάω και αφού το κατάπια πήρα ένα άλλο.
Δεν είναι άσχημο.
Καθόλου άσχημο.

«Πως ειναι;»ρωτάει ο Ορφεας δίπλα μου.
«Καλό»λεω αλλά ήθελα να χρησιμοποιήσω και αλλά επίθετα η αλήθεια είναι.

«Έλα τώρα!Φαινεται από το πρόσωπο σου ότι ξετρελάθηκες!»λεει τώρα όλο περηφάνια.

Παίρνω άλλο ένα.
Είναι καλά.
Πως γίνεται αυτό;

«Δεν θα σου πω ότι στα έλεγα εγώ.Μην φοβάσαι...»λεει και αρχίζει να τρώει και αυτός.

Η Έλενα δεν ξετρελάθηκε αλλά τρώει.Ο Σταύρος έχει γεμίσει το στόμα του όπως κάνει πάντα.

Δεν έχω έρθει ποτέ στο μαγαζί αυτό αλλά φαίνεται πολύ ωραίο.Και ακριβό.

«Μήπως πήρες πολλά;»ρωτάει ο Σταύρος γαιτι όντως είχε γεμίσει το τραπέζι.
«Ποτέ δεν είναι αρκετά.Εγώ άλλωστε πάντα παίρνω όλο τον κατάλογο όταν βγαίνω.»λεει ενώ μασάει.

Όλο τον κατάλογο.
Μάλιστα.
Πολύ λογικό.

«Άμα χεζεσε στο τάλιρο...»λεει η Έλενα και την σκουντάω.
«Σου έδωσε λεφτά ο μπαμπάς σου;Τόσες μέρες έλεγες δεν είχες λεφτά»λεω μετά και παίρνω να δοκιμάσω κάτι άλλο τώρα.
«Ναι δεν είχα.Ακόμα δεν έχω.Προσπαθεί να μου μάθει κάτι ή ξέρω 'γώ νιώθει τύψεις»λεει.
Παραξενεύομαι με αυτό.

«Τύψεις γαιτι;Σίγουρα σου έδωσε ότι χρειαζόσουν και ακόμα παραπάνω»
Σηκώνει τους ωμούς του.
«Ντρέπεται για μένα η κάτι τέτοιο υποθέτω»λεει.

Ο ένας κοίταζε τον άλλον πριν κοιτάξουμε εκείνον που φάνηκε να συνεχίζει να τρώει κανονικά με αυτό.

«Ντρέπεται;»λεω.
«Για το πως έχω γίνει.Δεν είσαι η μόνη που με λεει κακομαθημένη ή παρτακια ή εγωιστή Εβελίνα»λεει και γελάει.

Άρα τα έχει ξανακούσει όλα αυτά;
Από τον ίδιο του τον πατέρα;
Και δεν το νοιάζει;

«Και με έστειλε εδώ να βρω τον σωστό τον δρόμο»λεει τελείως κοροϊδεύτηκα και δραματιμα μαζί.
«Δεν πιστεύεις ότι τον έχεις χάσει;»ρωτάει η Έλενα τώρα.
«Παιδιά πάντα έτσι είμαι.Ο ίδιος.Πως μπορώ να χάσω έναν δρόμο όταν ποτέ δεν έστριψα σε αυτόν τον συγκεκριμένο δρόμο;»λεει.

Δεν το νοιάζει.
Δεν τον νοιάζει να έρθει κοντά με τους συγγενείς της μητέρας του.Δεν τον νοιάζει να αλλάξει.Δεν τον νοιάζει καν που ο μπαμπάς του σκέφτεται τα χειρότερα για αυτόν.
Ήρθε απλά εδώ επειδή δεν είχε επιλογη.
Είχε να κάνει τους 6 μήνες και μετά να γυρίσει λες και δεν έγινε τίποτα.

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora