«Όταν πήγαινε να περάσει το δρόμο,το φανάρι ήταν πράσινο για εκείνη.Αλλά όταν ξεκίνησε για να πάει απέναντι κάποιος που έτρεχε και δεν είδε το κόκκινο την πάτησε.Την πάτησε και την έριξε στην άλλη μεριά.»λεει με δυσκολία.
Ποπό.
Ήξερα ότι έπαθε ατύχημα αλλά ποτέ τόσες πολλές λεπτομέρειες.Αρα έτσι έγινε;
Κάποιος το έκανε;«Μας πήραν τηλέφωνο και δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας.Τρέξαμε αμέσως κοντά της.Και μετά ένα χάος Ορφέα.Ένα χάος»λεει και βλέπω ένα δάκρυ πέφτει στο μάγουλο της.
«Γιατροί,αστυνομία,νοσοκομεία,διαφορετικές διαγνώσεις από άλλους γιατρούς...»
«Αυτός που το έκανε;»ρώτησα μετά να δω τι έγινε με αυτόν.
«Ο μαλακας εννοείς;Την γλίτωσε.»
«Ήταν μεθυσμένος;»
«Και νέος και μεθυσμένος και πάμπλουτος.Και αυτος και η Πορσε του την γλίτωσαν!»λεει πιο έντονα τώρα.Πορσε;
Εγώ έχω Πορσε.Και μετά όλα ήρθαν στο μυαλό μου.Η μια πληροφορία μετα την άλλη.
«Που έγινε αυτο;»ρώτησα.
«Δεν θυμάμαι...»
«Πορσε;Τι Πορσε είχε;»
«Μια μαύρη Πορσε»Εγώ έχω μαύρη Πορσε...
«Αλλά την γλίτωσε.Είχε λεφτά βλέπεις.Και οποίος έχει λεφτά σε αυτήν την ζωή δεν παθαίνει τίποτα.Ούτε εμφανίστηκε ποτέ σε τίποτα.Ο Δικηγόρος του ερχόταν να φανταστείς.»
Την σηκώνω απαλα τώρα και σηκώνομαι από το κρεβάτι.
Δεν μπορεί έτσι;
«Ποιος...ξέρεις τον δικηγόρο;»ρωταω.
«Κάποιος Παπαστάθης...»απανταει.Παπά...;
Όχι όχι.
Ο Δικηγόρος του μπαμπά;Δεν μπορεί.
Δεν μπορεί να ήμουν εγώ ετσι;
Σίγουρα και άλλοι έχουν μαύρη Πορσε και σίγουρα υπάρχουν και άλλοι δικηγόροι με αυτο το όνομα..«Ποτέ...ποτέ έγινε αυτό...;»ρωταω να μάθω.
«Πριν δέκα μήνες περίπου...»λεει.Δέκα μήνες;
Είμαι εδώ ποσό;4 μήνες.Και το ατύχημα έγινε πριν...6 μήνες νομίζω πριν έρθω εδω.6+4 κάνει...
Όχι όχι όχι!«Τι έπαθες;Έλα ξάπλωσε»λεει.
Να ξαπλώσω!
Να ξαπλώσω πως!Εγώ;
Εγώ την άφησα έτσι;
Εγώ την άφησα την μαμα της στο αναπηρικό καροτσάκι;
Εγώ ήμουν αυτός που βρίζει;
YOU ARE READING
Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
RomanceΕβελινα&Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Τρίτο βιβλίο της σειράς. Ο Ορφεας έχει μεγαλώσει στα πούπουλα.Πάντα έπαιρνε ότι ήθελε.Πάντα έκανε ότι ήθελε.Όμως φτάνει πια.Ο μπαμπάς του νευρίασε με αυτόν και τον έστειλε στο χωριό της μητέρας του για 6 μήνες. Χωρίς...