XXXVIII.Ορφεας

428 59 13
                                    

Δεν μίλησε.
Απλά κράταγε με το χέρι της το μάγουλο και δεν μίλησε.

«Ο Δημήτρης;»ρωταω.
Προφανώς κάποιος το έκανε.Φαίνεται από το πρόσωπο της ακόμα και αν το αρνηθεί.

«Όχι όχι»
«Τότε;»
«Δεν έχει σημασία»λεει και βγάζει το χέρι της τώρα.

Πως δεν έχει σημασία;
Κάποιος την χτύπησε και δεν έχει σημασία;

«Ποιος Εβελίνα;»ρωταω πάλι.
«Δεν έχει σημασία»ξαναλέει.
«Πως δεν έχει σημασία;Κάποιος σε χτύπησε Εβελίνα.Είναι σημαντικό»λεω.

Σηκώνεται,παίρνει το νερό από το ψυγείο και δυο ποτήρια και κάθεται πάλι.Γέμιζε τα ποτήρια και εγώ την κοίταζα.

Δεν φαίνεται καλά.Φαίνεται χλωμή.Κακοδιάθετη.Και μπορώ να το δω καθαρά επειδή έχει όλα τα μαλλιά της πάνω και το πρόσωπο της φαίνεται τέλεια από έδω που κάθομαι.

Φοράει τις πιζαμες της Αννας και είναι κάπως πιο μεγάλες για εκείνη.

Τι κάνει εδώ;Γιατί να κοιμηθεί εδώ;Εννοώ έχει σπίτι.Και δωμάτιο.Και οικογένεια.

Εκτός αν θέλει να είναι πιο κοντά μου και βρίσκει φτηνές δικαιολογίες για να με βλέπει.
Πράγμα λογικό έτσι όπως είμαι.

«Ο μπαμπάς μου ήταν οκ;Γύρισε.»

Οκ.
Ο μπαμπάς της την χτύπησε.
Πολύ λογικό.

«Γύρισε;Και το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να σε χτυπήσει;Το ξέρει ότι αυτό απαγορεύεται από τον νόμο;»λεω.
Ακουμπάει το κέφαλι της πάνω στον πάγκο.

«Δεν έχω όρεξη να σου την πω σήμερα οκ;Κάνουμε μια παύση για σήμερα»λεει.
Παυση;
Τόσο χάλια είναι;

«Εβελίνα γιατί κοιμάσαι εδώ;Το έσκασες από το σπιτι;»ρωταω.

Ξεφυσάει τώρα.
«Του την είπα που όλο φεύγει και μας παραταει και...και δεν ξέρω καν γιατί στα λεω εσένα αυτά.Δεν είναι ότι σε νοιάζει»λεει ακόμα έχοντας το μάγουλο της πάνω στον πάγκο.
«Σε ποιον άλλον να τα πεις αν όχι στον Ορφέα Νικολαιδη!»λεω και γέλασε τώρα με αυτό.

Θα έπρεπε να γελάει περισσότερο.
Της πάει.

«Ορφέα Νικολαιδη να σε ρωτήσω κάτι;»λεει.
«Για ρωτά να δούμε»
«Πίστευεις είμαι υπερβολική;Είμαι έντονη;Πιστεύεις ότι κάποιες φορές αντιδράω χωρίς να σκεφτω;»ρωτάει.

Η ερώτηση της με εκπλήσσει.
Δεν το περίμενα.

Το σκέφτηκα λίγο.Μαζί μου πάντα έλεγε ότι ήθελε,ακόμα και αν με έβριζε.Δεν την ένοιαζε.
Αν μου αρέσει αυτό;
Νομίζω μαρεσει.
Γιατί από το τόσο που την ξέρω έχω καταλάβει ότι ο,τι πιστεύει το πιστεύει έντονα.Με όλο της το είναι.
Αυτό κάνει ενδιαφέρον τον χαρακτήρα της υποθέτω.

Εβελινα & Ορφεας (#3 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Where stories live. Discover now