Następnego dnia Jungkook kończył już prace gdy zadzwonił telefon. Myśląc, że to Tae odebrał od razu nie patrząc na ekran.
- Halo?
- Za halo... Siema Kook masz czas na partyjkę?
- A to ty Nam. No mam w sumie. Zaraz kończę l. Podjedziesz tu czy spotkamy się na miejscu?
- Na miejscu. Miałem wziąć chłopaków ze sobą ale są zajęci.
- Spoko. Za pół godziny będę - powiedział rozłączając się. Ogarnął się w miarę szybko i ruszył w kierunku baru, w którym zawsze się spotykali.
Po dotarciu na miejsce ujrzał już chłopaka rozstawiającego bile na stole. Ten gdy dojrzał Jeona od razu się uśmiechnął.
- Jesteś już? Myślałem że dłużej ci to zajmie. - powiedział chłopak robiąc mu miejsce przy stole i podając kij.
- Wyszedłem zaraz po rozmowie z tobą. W sumie co cię nagle wzięło na bilard?
- Dawno nie graliśmy a ty ostatnio jakiś taki nieswój chodzisz. Chociaż widzę dzisiaj pewna zmianę.
- A no tak. Pamiętasz tą grę, o której ci mówiłem?
- Tą co miałeś robić z tym mózgowcem, ale on się wkurwił?
- Tak. Więc w sumie okazuje się że będziemy ją robić. Młody chce ją skończyć w 4 miesiące.
- Stworzenie całej gry w cztery miesiące? Tylko wasza dwójka? Bez przerwy w semestrze?
- Tak, a co? Uważasz, że to niemożliwe?
- To zależy od jakości. Podstawowe gry zręcznościowe, takie jak Galaga, można ukończyć w jeden dzień.
- Słyszałem, że jest dobry w kodowaniu. Myślę, że spodziewa się, że się na tym wzbogaci.
- Możesz pomarzyć. - Namjoon się zaśmiał tylko.
- Tak myślisz? - Juzgkook wyciągnął telefon z kieszeni słysząc powiadomienie o nowej wiadomości.
Wcale nie jesteś zdenerwowany, prawda...
Kilka godzin wcześniej
- Jeśli mamy razem pracować, musisz pamiętać o dwóch rzeczach - powiedział Taehyung siadając w sali konferencyjnej na przeciwko Jeona - Po pierwsze nie będę tolerować jeśli nie wyrobisz się do ostatecznego terminu albo spóźnisz się na nasze spotkanie.
- Okey.
- Po drugie, nie przyjmę pracy na pół gwizdka. Nadszedł czas, aby zabrał głos, jeśli masz z tym problem.
Czysto ten sam facet, który flirtował ze mną, żebym z nim pracował? Gdzie ten jego uśmiech i te szczenięce oczka które robił? Dzisiaj jest jego zwykła pokerowa twarz. Może to sobie wyobraziłem? Zmienił się o 180°.
CZYTASZ
Błąd semantyczny/ Semantic error
FanfictionKim Taehyung lat 23 student informatyki na Uniwersytecie Seulskim. Jest na drugim roku, nie przejmuje się opiniami innych, zajęty tylko nauką. Jeon Jungkook lat 24 student wizualizacji na Uniwersytecie Seulskim. Senior. Przez Kima nie może uzyskać...