Poďakovanie

144 14 1
                                    

Za koniec ma možno budete lynčovať, ale aj tak vám chcem venovať posledných pár riadkov. Písať tento príbeh mi dalo zabrať, pretože som počas neho mala blok a nechuť k písaniu, a tiež sa mi chvíľkami protivil. Chcela som to ale dotiahnuť do konca, ktorý sa natiahol až do 76 kapitol, ale dopracovala som sa k nemu, čo je hlavné. 

A keďže sme úspešne na konci, chcem sa Vám všetkým, ktorí ste tú cestu absolvovali až sem, poďakovať. Veľmi veľké ĎAKUJEM patrí mojim skvelým čitateľkám, ktoré to vydržali od začiatku až do konca a často ma obdarovali krásnymi komentármi, ktoré sú pre mňa to najcennejšie. 

Taktiež ĎAKUJEM aj hviezdičkárom, ktorí si našli tú sekundu navyše a klikli na hviezdičku. Niektorí z vás do pol hodiny po publikovaní kapitoly, čo ma tiež veľmi tešilo. 

ĎAKUJEM aj tichým čitateľom. Aj vám som vďačná, že ste príbehu dali šancu a veľa z vás to vydržalo až do konca. Verím, že sa vám páčil. 

A v každom prípade verím, že nikto z vás nie je príliš sklamaný z konca. Od začiatku som ten koniec presne takto plánovala a vopred som napísala, že tu bude rozvíjajúca sa romantická linka, ale nebude to o láske. Nakoniec trochu aj bolo, ale nepriniesla som vám koniec, v ktorom by všetko skončilo dokonale šťastne a Eric s Natalie by žili šťastne až do smrti. Vzhľadom na Ericovu povahu by to ani nebolo veľmi reálne a ktovie, či by im to šťastie skutočne vydržalo. Gabriela nehorázne podcenili, čo bola len jedna ďalšia veľká chyba.

Príbeh bol predovšetkým o Ericovi a jeho ceste k tomu, aby sa zbavil deštruktívnej sebaľútosti. Nakoniec našiel potrebnú silu a zmysel v jeho dcére. Okolnosti sa zbehli tak, že našiel ten správny smer a rovnako tak našiel aj riešenie následníctva, pretože on sa nikdy necítil byť vhodným na post kráľa. 

Ale nebojte sa, s Ericom ešte nekončíme. A s Emmeline to ani nezačalo. Nebude to v krátkej dobe, potrebujem trochu odstup, ale mám pripravený príbeh odohrávajúci sa asi pätnásť rokov po tomto, kedy s Emmeline vyrastie mladá problémová slečna, s ktorou to rozhodne nebude mať Eric ľahké. Príliš ju rozmazná a bude musieť znášať následky. Ale preňho mám tiež pripravený krátky sequel, ktorý sa bude odohrávať súbežne s tým o Emmeline, no rozhodla som sa ich spracovať oddelene. Zrejme sa oboch ale dočkáte až v druhej polovici roka. Možno v lete, uvidím. Verím, že sa pri nich znova stretneme a užijete si ich. Budú menej negatívne, ako bola táto kniha, to jediné môžem sľúbiť. 

Ďakujem vám a teším sa na vás pri ďalších príbehoch :-)

Korunný princWhere stories live. Discover now