BÖLÜM:3

13.2K 485 5
                                    

Kahkaham nerdeyse tum okulu ve çevresini inletmisti. Çünkü karşımda ki aptalin söylediği söz gülme krizine girmeme neden olmuştu.

"Kim lan bu" dedi cem
"Ne biliyim oğlum ben deli iste Sıyırmis boşver hadi zil çaldı" dedim ve karşımda ki çocuğu yok sayarak yürümeye başladım. Başladım ama fazla ileri gidemedim. Kolumu kavrayan parmaklari etime uyguladığı baskı yüzünden uc adımdan fazla ileri gidememistim.
"Canını ulu orta yakmaktan asla cekinmem ya uslu bir kiz gibi arabaya bin yada saçından suruyerek götürürüm" yuhhh eee yuhh
"Hopp birader ne oluyoruz bırak kızı"diye diklendi cem ama karşımızda ki çocuk nerdeyse cem'in iki katıydi ve eger böyle diklenmeye devam ederse sağlam bir dayak yiyeceğe benziyordu.
"Seninle işim yok ergen sen once pantolunda ki solucana sahip cik sonra bana ahkam kes" dediginde gülmemek için zor tutuyordum kndimi.
"Şimdi yürü bakalim fındık" ne ne dedi o bana. Fındık mi dedi belki dili sürcmüştür ya.
"Birak be kolumu dag başımı burası gerizekalı canimi acıtıyorsun" diye ciyakladım. Kolumdaki acı gittikce artıyordu kndimi kurtarma çabalarım sonuçsuz kalırken cem ani bir hareketle yumruğunu çocuğun yüzüne geçirdi diyemeyecegim çünkü piskopat çocuk cem'in ne hamle yapacağıni biliyormuş gibi kolumu bırakıp cem'in ona savurmak için sıktiğı bilegini yakalayip ter yöne doğru cevirince cem aciyla haykirdi. Pislik kardeşimin kolunu kırmisti belkide. Cemi bi paspas gibi savurdugunda cem yerle bir olmuş gibi yere kapaklandi. Teneffüste olan herkes cem'in haykırışindan sonra koşarak giriş kapısına geldi. Bir kac saniyelik duraksama aninda tum kızlar ağızlarıni yerlere kadar indirip salyalarini akita akita ona bakıyorlardi.
"Simdi sevgilinin başına gelenler sana da gelsin istemiyorsan bin lan şu arabaya" Sevgilimi cem mi gülme ezra komik tamam ama gülme hemde cem acıyla kivranirken.
"Sen kimsin be ne hakla bana emir veriyorsun seni tanımıyorum bile neden seninle geleyim asla gelmem uzak dur benden.. biri polis cagirsin" diye bagirdim arkadaş musfettelerine. O kadar erkegim diye dolan polat alemdara ozenen pic vardı okulda ama biride çıkıp ta hop diyemiyordu yuhh sizin kalıbıniza be.
"Cem iyimisin canim " diyerek cem'in yanina çöktüm. Acidan mi utançtan mi bilmiyorum ama kıpkırmızı olmuştu.
"Ne bekliyorsun aptal kaçsana" diye fısıldadi ama geç kalmıştı. Ayni kokumun ayni noktasıni yine tutarak beni çöktügum yerden kaldiran güçlü kollar ateş rengi gözler yüzümü baştan aşağıya taradi ve en son yine gözlerime sabitlendi.
"Sakın ezra sakin aklından bile geçirme canını yakmaktan zevk alırım ona göre şimdi yürü" Tehtitiyle beni peşinden sürükledi Ayaklarimin direnişi kolumun acısı cem'i arkamda bırakıyor olmak. Bi dakika ya tüm bunları bu duygu yoğunluğunda ben neden hiç korkuyordum.
"Ruh hastası pislik" dedim ve boşta kalan yumruğumu onun sırtına geçirdim ama dönüp bana bakmadı bile yumruğumu sert bi kayaya vurmuştum bu kezde bilegim acimaya başladı.
"Bırak be bırak" diye hakirdim hala beni peşinden sürüklüyordu ve beni duyduğunda şüpheliydim. Karşıdan karşıya geçip arabanın önüne fırlattı beni kapiyi acip basıyla geçmemi işaret etti sözünü dinleyecegimide nerden çıkarmisti.
"Ezra kac" diye bağıran cem'in sesi kulağıma gelince on koputtan dogruldum ve beni firlattiginda kaputa gelen kaburgalarimin ağrısını yok sayarak ani bir hareketle kndimi ileri doğru attim. Ama pislik yine benden önce davranıştı. At kuyruğu saçımda ki şiddetli çekiş tutmaya zorlandığım çığlığımin cigerlerimdeki son hava kırıntısiyla dudaklarimdan çıkmasına neden oldu.
"Sen laftan anlamayacaksin anlaşıldı" dedi ve sacimdaki baskısını arttırıp beni bu kez saçımdan sürükledi ve kapısını açtığı on koltuğa itti beni. Kolum Saçım kaburgalarim derken agriyan ve muhtemelen moraran yerlerime popomuda ekledim.
Araba çalıştığında ellerimi cama vurup ceme bagirdim
"Annem cem annem" diye bagirdim ama büyük ihtimalle beni duymamisti

"Yolculuğumuz rahat geçsin istiyorsan bir çeneni kapa sesli nefes dahi alma hele aglamak sizlanmak senin için iyi olmaz"

" beni nereye götürüyorsun aptal başına büyük bir bela aldin adamim sen daha beni şehirden cikarmadan seni bulacaklar bittin sen" dedim onu tehdit edip nereye varmayi planlıyordum ki korkusu olan bir adama benzemiyordu. Korkusu olan biri gündüz vakti kiz kaçırmazdi dimi offf annem mahfolacak anneannemin tansiyonu çıkacak

"Annem lütfen bak annem hasta hemde çok hasta bu olay onun ölümüne neden olabilir birak beni cek kenara ineyim gerisini ben hallederim" dedigimde ağzından küçük bir kahkaha patirtisi cikti zaten yalanima inanmasini beklemiyordum ama bi ihtimal diye ativermistim bu yalani.

"Eminim halledersin de aptalca yalanlara tahammülum yok sanada sesinede varlığına da yok ama iş iştir. Şimdi çeneni kapa yoksa ben kaparim"

"Kimseye tek kelime etmem ben kndim gittim derim "

"Kes be kes"diye kükredi ve arabayi saga çekip motoru susturmadam birden bana döndü. Ateş Festivalini aratmayan gozleri alev alev yanarak bana baktı. Sükunet ve karmaşa vardı yanan gozlerinde.
Elini birden enseme koydu bu kez neremi acıtacagi belli olmuştu. Ensemdeki parmakları üç noktaya değdiginde gozlerimdeki karanlik sis bulutlarınin içinde dağıldı ve ben başımı taşıyamaz bedenimi hissedemez olmuştum bana her ne yaptıysa benim kocaman bir uçurumdan düşüp sessizliğin icine gömüldü....

KATİLİM vol:1 and vol:2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin