reva

3.3K 195 26
                                    


selam biraz geç saat oldu ama bekletmek istemedim. bölümde son iki bölümde anlamadığınız her şey var. 

keyifli okumalar. seviyorum sizleri.... öpücükler.... sibel....



ÜÇ YIL ÖNCE.....



bir kez lanet olsun bir kez ablama güvenmek ve inanmak istemiştim. 

hayatımız buna bağlı küçüğüm dediğinde ona neden diye sormamıştım. kim onlar diye sormadım sorgulamadım çünkü ilkkez benden bir şey istemişti ilk kez bana içini açmıştı. 

tamam abla. dedim sadece 

sessizliğim içe dönüklüğümün bir gün başıma böyle şeyler getireceğini bilmiyordum. 

bu sessizliğim beni öldüresiye dövdükleri bir an da onunla tanışmamı sağlanmıştı. 

14 yaşındaydım herkesten herşeyden nefret ediyordum ve o yaşta uyuşturucuya başlamıştım. beynimin boş kaldığı tek an uyuşturucu kullandığım an oluyordu. dibe batmak üzereydim daha 14 yaşımda. ve bir gün krizim tutmuş koşarak girdiğim gece klübünde param yetmediği için uyuşturucu alamamıştım krizim gittikçe artıyordu ve ben karşımdaki adamlara kafa tutmak gibi bir aptallık yapmıştım. işte o anda o adamların beni öldürmelerine mani olan adamla tanıştım. 

zeynel.. simsiyah gözleri vardı cebinden çıkardığı bozuk parayı bana uzattı. ve bir şeye ihtiyacım olursa büyüdüğümde onu bulmak için bu parayı kimse gösterirsen seni bana getirirler dedi. 

ve ben hala o bozuk parayı kolye gibi boynumda taşırım. 

o para benim için ilk kez birinin bir şeyler yaptığının kanıtı olarak hala boynumda ve asla çıkmayacak. 

ablam o gün yanımdan ayrıldığında tüm teçhizatımı alıp italyan restorantının karşı apartmanın çatı katına tüm gereçlerimi hazırladığımda beklemeye başladım. ama ne gelen vardı ne giden. ablamı aradığımda hep arka kapıdan girerler ön kapıdan çıkarlar adetleri böyle demişti. 

gece yarısı kapıdan önce dört korumayla babam çıktı. bu adamdan nefret ediyordum hayatımı karartmıştı sadece benim değil ailemizin ona yaklaşan herkesin hayatını bir karabasan gibi sarıyordu. 

onu öldürmeyi ne kadar da isterdim. ama ablam beni asla affetmezdi çünkü babama derin bir bağla bağlıydı. öyle ki ablam babamın istediği adamla evlenmişti eniştem pislikte olsa hala babam istiyor diye onunla evliydi. nasıl bir sevgi ve sadakat anlayışı vardı bilmiyordum. 

yıllardır ne abimle nede babamla bir kez bile karşı karşıya gelmemiştim. ama ablam evime kadar gelmişti rusyada olduğumu biliyordu acaba kimin için çalıştığımı bilse bana yine güvenir miydi? 

babamın arkasından çıkan iki kişi bana sırtları dönük olmasına rağmen hedefi babamdan çekemiyordum bir türlü bize yaptıklarını hatırladıkça deliriyordum. 

biz üçümüz aynı babadan olsak da annelerimiz farklıydı. 

ablam allen otuz yaşındaydı ve annesi kendini asarak intihar etmişti

abim nicolai 27 yaşındaydı ve annesini babam öldürmüştü onu aldattığı için.

ve ben 21 yaşındayım  on üçüncü doğum günümden bir gün önce annem benim ve babamın gözleri önünde kafasına sıktı. babam bir milim dahi kıpırdamadan onu durdurma girişiminde bulunmadan onun kendini öldürüşünü izledi.  

KATİLİM vol:1 and vol:2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin