usoyan.

3.9K 241 13
                                    


selam kızlar işte yeni bir bölüm daha. kafanızın karıştığını biliyorum ama aslında karışacak pekte bir şey  yok ama neyse:) bu bölümde tüm kafa karışıklığınızı giderdiğimi düşünüyorum. sizi çok önemsiyorum dikkatli okursanız kafanızın netleşeceğine eminim.  fikirleriniz inanın bana benim için çok değerli. 

yorumlar ve voteler için teşekkürler   unutmayın seviliyorsunuz öpücükler.... sibel...



&&&&&&


yaa kalkmak istemiyorum offf okula da gitmek istemiyorum hatta mümkünse bir kaç yıl kıpırdamadan yatmak istiyorum. 

''hepsi geçecek '' diyen sesle gözlerimi aralama isteğiyle çabaladım ama olmadı gözlerimi açamadım. dudaklarımı kıpırdatamıyordum hatta uzuvlarımın hiç birini de oynatamıyordum ahhh nerdeyse kirpiklerimi bile oynatamıyordum. 

''lütfen beni duyuyorsan işaret parmağını oynat'' diyen adama nasıl kayıtsız kalabilirdim ki kendimi olanca gücümle sıkıp ancak işaret parmağımı oynatmıştım. bana neler olmuştu en son hatırladığım annemin bana açılmaya karar verdiği andı ama gerisi tamamen bir sis bulutunun içinde saklıydı. 

''özür dilerim affet beni'' diyen adam alnını alnıma yasladı ateşi var gibiydi. 

''seni bıraktım belki bensiz daha iyi olursun gibi aptalca bir saçmalıkla kandırdım kendimi oysa rüyanda gördüklerini doğruluğundan sonra seni bırakmamalıydım affet beni'' ahhh tanrım alex ve özür dilemek imkansızı başarmıştım demekki. 

''herşeyi çözeceğiz ezra söz veriyorum burdan kurtulacağız'' 

kurtulmak mı eğer onun nefesini sıcaklığını sesini varlığının her bir zerresini  şu an ki kadar hissetmeyeceksem burdan kurtulmak istemiyorum hatta hayatımın geri kalanını karanlıkta geçirmeye bile alışabilirim....

&&&&

ASLAN USOYAN....

bizim gibiler için aşk sadece zayıflıktır. ama aşk bir kez geldiği an tüm gidenler unutulur. 

emine gelmişti hatta iz sürerek takip ederek gelmişti. sevmiştim hemde çok tahmin edeceğinizden daha çok. nefes almakla eş değerdeydi benim için. gözüm kapanmıştı kulaklarım sağır dillerim lal olmuştu onun aşkından sonra.

mutluluk ilkkez kapımı çalmıştı tüm geçmişimi arkamda bırakabilirdim onun ve kızım alisa için. 


alisa benim tek kızım canımdan kanımdan olan tek kızım. birde oğlum var ama kendi kanımdan olmasa da oğlum sonuçta. alisa rusça da mutlu eden anlamına geliyor bu ismi ona annesi anastasia koydu. anastasiayla bir kaç aylık beraberliğin sonunda hamile olduğunu öğrendiğimde türkiyedeydim hemen geri döndüm. bir kaç ay sonrada kızım doğdu ama anastasia doğumda çok hırpalanmıştı. kızımızı kuçağına alıp kulağına adını söyledikten üç gün sonra öldü. iyi sakin sevecen bir kadındı en önemlisi bana katlanabiliyordu ama iyilerin zamanı her zaman erken bitiyordu. 

alisa ya bir bakıcı bulup yanımda büyümesini istiyordum ama marco bunun kız için güvenli olmadığında ısrarcıydı ama kimseyi dinlemiyordum. büyük büyük patron öldüğünde onun saklı hazinesini bulmuş benden daha kötü insanların eline geçmesini engellemiştim. tek yapmam gereken su taşından oyma bir kilit kolyeydi. yaptırdım da ömür boyu alisanın boynunda kalacaktı kilit ve kimse bunu bilmeyecekti. 

kulağıma gelen bir kaç haberle türkiyede ne aradığımı artık bildikleriydi peşimden bir kiralık göndermişlerdi. muhim değil diyordum kendimce onu da hallederdim. beni tepekaklak eden emine'nin rusyaya gelişiydi. beni aramış sormuş iz sürmüştü resmen.

ona olan hayranlığım daha da arttı. gencecik körpe ve dünya güzeli kadın benim oldu. artık hayata daha renkli bakabiliyordum onun sayesinde. 

ama karanlık tarafım ve görmesini istemeyeceğim duymasının yasak olduğu şeyler gördü ve duydu. zamanla aramıza soktuğu uçurum büyüyüp ikimizide yuttuğunda o ben ve kızımızla huzurlu bir hayat teklif ettiğimde olmaz deyişi araya engeller koyması bahaneleriyle konu kavgaya kavga şiddete dönüştü ve henüz ikimizinde bilmediği gerçekle yüzleştik. 

hamileydi ve benim sinirlerime hakim olamayışım onun bebeği düşürmesine neden oldu. attığı çığlıkları savurduğu hakaretleri duymazdan geldim. alisa bir bucuk yaşındaydı bir kardeşi olacağını bilmediği halde eminenin yanından ayrılmıyordu ve bir gün bir buçuk yaşına kadar hiç konuşmayan kızımın emineye anne dediğini duydum. 

tamam dedim atlatırız unuturuz yeni çocuklarımız olur mutlu oluruz dedim içten içe bana kin beslediğini intikam kılıcını kuşandığını bilemezdim ki. 

bir gecede kızımı da alıp ortalıktan kayboldu. tabi yanlarında kolye ve kolyenin sırrını bilen ablamı da aldılar. 

ihanetinin ağırlığı mı yoksa kızımın ellerimden kayıp gitmesi mi bilmiyorum ama onları bulmak için döktüğüm kanda kendim boğuldum ama başaramadım 

 aradan geçen on yedi yılın sonunda küçücük bir tesadüf onları karşıma çıkardı. 

scott benim elim ayağım gözüm kulağımdı ama sırları olan ketum bir adamdı ama yinede ona güveniyordum. ukrayna ya indiğimde sahtecilik ve adam öldürmekten tutuklandığımda scott'un aslında kızımın  yerini bildiğini ama will'le anlaşma yapıp hazinenin kilidi onlardan almaya gitmek üzere olduklarını öğrendim. ama will scott'dan daha akıllıydı ve emineyle gizli bir ortaklığın içindeymiş. scott öldürülmüştü ve kızım yine avuçlarımın arasından kayıp gitti, ama bilmedikleri kızımı ve kolyeyinin sırrını isteyenler hazineye ulaşmak için yedi haneli bir şifreyi daha girmeleri gerekiyordu . ve kolye tek başına hiç bir işlerine yaramayacaktı. 

terriani orrinai beni ziyarete gelip herşeyi bir çırpıda anlatıp beni delirmek üzere bıraktığında intikam için yıllar önce himayeme aldığım çocuğu kurt'u görevlendirdim. 

ve şimdi kızımın bana geleceği anı dört gözle beklemekten başka yapabileceğim hiç bir şey yoktu.....

zaman acımasızdı hemde çok. yine içimde bir yerlerde hala umdumu yeşertiyordum. 


KATİLİM vol:1 and vol:2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin