selam kızçeler. valla bölümün kısalığı için şimdiden çok sorry. fena halde hastayım valla ben mi bölümü yazdım yoksa bölüm mü beni yazdı bilmiyorum. haa bu arada sıkı giyinin kızlar valla tam hastalık havası berenizi takın saçlarınız ıslak sokağa çıkmayın yoksa benim gibi olursunuz.
(ayyy bir an kendimi anneniz sandım herhalde:)))))
neyse iyi okumalar yorumlar ve voteler için çok mersi hepinizi seviyorum ve öpüyorum diyemem hastayım bu seferlik öpmiyim:))))
Acınasi durumdayım.
Kaç gündür onun peşindeyim.
Madem onun peşinde sürüklenecektim neden gitmesine izin verdim.
Neden Zeynel'i sergie'nin peşinden gonderip kndim bu küçücük kızın peşinden savruluyorum.
Değişiyorsun dostum.
Bazi zamanlarda içimde kimseye göstermediğim bir adam çıkıyordu karşıma. Bnim asla olmayacağım bir adam. Uysal makul mantıklı sakin.
İşte o adam kulağıma bir şeyler fisildar ve söyledikleri her zaman doğru çıkardı.
yine kapısının önündeyim saat yedi buçuk cem kapının önünde ezranın inmesini bekliyor.
kaldırım taşlarını yerinden sökmek önüme gelene yumruk atmak durduk yere olay çıkarmak onu bu kez saçlarından sürüyerek götürmek istiyorum. lanet olsun hangi devirde yaşıyorum ben
taş devrinde... dedi içimdeki adam... haklıydı da..
ezra işin içine girince son on beş gündür kendimi tanıyamıyorum. bu ben miyim ? dediğim zaman çok oldu özellikle bana bir hafta önce anlattıklarından sonra derinlemesine araştırma yaptım internetten böyle rüyalar olur mu diye. oluyor muş.
anlattıkları kimsenin bilmediği şeylerdi özellikle usonun bana hediye ettiği iki kurttan bahsedince ona kesinlikle inandım ve daha fazla şey öğrenmek için delice istek duydum ama nasıl başarıyorum bilmiyorum ama durduruyorum kendimi.
onun benim gibi insan görünümlü bir canavarla olmasını istemiyorum. çok fazla kan var ellerimde değişmeyi düşündüm mü ? hayır çünkü kendimi tanıyorum. osmanın pis kanıyla ellerim kirlediğinden beri babam için çok fazla kan döktüm. bu yüzden ellerimde bu kadar kan varken masum bir genç kızı kirletemezdim. yapamazdım ilkkez bencillik yapmak istemiyordum ama herşeyinde sınırındaydım her an herşeye karşı gelip hiç bir şey düşünmeden hesap kitap yapmadan sonucu ne olur diye düşünmeden onu almak ve kimsenin onu görmeyeceği bir yere kapatmak istiyordum.
ne yani bu bencillik değil de ne peki. dedi içimdeki adam.
onu duymazdan gelip apartmanın kapısından çıkana diktim gözlerimi ama gözlerimi bürüyen kan görüş alanımı karartı.
etek mi giymişti o... yok yok ben yanlış gördüm.. evet evet arabada yatıyorum ya sabahlara kadar onu bekliyorum yorgunum nerdeyse uykusuzum gözlerim yanıltıyor beni kesinlikle.
sakinleş alex sakinleş dedim kendime ama ne mümkündü.
onu kendimden uzaklaştırmıştım. tanrım sanki onsuz daha çok karanlığa batmış gibi hissediyordum.
hayatına ışık getirecek olanı da başarıyla kendinden uzaklaştırdın tebrikler dedi içimdeki adam
kendimi tanıyamıyorum. sayısız kadınla yatıp kalkmıştım hiç birini hatırlamam bile ama bu küçücük kıza delicesine aşık olup delicesine kıskanıyordum. ahhh ergenler gibi davranıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİM vol:1 and vol:2
ChickLitçünkü alex'e deliler gibi aşık da olsam onun karanlığıyla baş edemezdim kaybolurdum o karanlıkta oysa ben aydılığı seviyordum o simsiyah bir geceydi... ... EZRA.... kokusunun sardığı yastığı kıskanmakta nedir böyle. saçmalama alex kendine g...