Uyuma... elimden gelse gozlerimi kapatmayacagim ama gözler acik uyumayi henüz başaran olmadı. Onu bulmaliyim lanet olsun uyuma alex uyan varille kahve iç gozlerini kaslarına yapıştır ama uyuma uyursan o gider uyursan onu bulma ihtimalinde yerini karanlığa bırakır ve karanlık geldiğinde ezra cok korkar. Benim küçügum Fındığım korkar... ışıklar içinde olmalı o yıldızlar aydınlatmali etrafını diyorum kndime ama hayatına girdiğimden beri onu karanlığa teslim ediyorum. Bilerek yada bilmeyerek de olsa bi şekilde hep karanlık oluyor etrafında...
"Bul kızımı duydun mu bni bulacaksın onu" diye bağırıyordu emine hanim yine ve yine durmadan da ağlıyordu. sanki hepsi benim suçummuş gibi davranmalarından nefret ediyordum.
babam karımı ve kızımı bana getir dedikten sonra başkada tek kelime etmemişti. çok meraklı bir yapım yoktu ama sır gibi saklanan hikayeyi merak etmiştim. öğreneceğim de tek bir adam vardı oda marco amca.babamın yanından ayrıdığımda marco amcayı büyük teras da sigara içerken buldum.
''suratında ki ifadeye bakılırsa öğrenmişsin'' dedi hiç bir şey bilmiyordum ki ne öğreneyim.
''kim bu kadın'' hikayenin baş rolünü emine hanım babam ve will paylaşıyordu bizlerde figüranlarıydık bu filmin.
''biz üç kişiydik kurt. ben baban ve will'' dedi ve sigarasından derin bir nefes alıp dumanıyla beraber oda havaya karışıp geçmişe gitmişti dalan gözleriyle.
''baban ve will çocukluk arkadaşıydı baban mafyaya girdiğinde will okumak için amerikaya gitmiş. tahsilini bitirip döndüğünde babanla çalışmaya onun pis işlerini örtmeye başlamış. emine hayatına nasıl dahil oldu bilmiyorum ama babanın sevdiği ilk ve tek kadındı eminede onu seviyordu bu bariz belliydi ama aradan bir kaç ay geçtiğinde emine değişmeye başladı. babana bir kaç kez gidelim bırak herşeyi sevmiyorum bu işleri tehlikeli hayatımızı tekrar kurarız gibi laflar ediyordu ama baban dinlemiyordu. sonra sonra eminenin sesi kesilmeye varlığı azalmaya başladı hep tek başına oturuyor kitap okuyor yada uyuyordu. sonra kavgalar başladı şiddetli kavgalar ve ihanet...'' tipik bir aşk hikayesi acıklı bir son
''eminenin kiminle beraber olduğunu asla öğrenemedik taki baban ukraynada yakalanana kadar. will babana bir mektupla herşeyi anlattı. İntikamı emine ve ezrayla aldı anlayacagin"
"Nasıl bir intikam" bu soruyu sormaya deli gibi korksamda mecburdum.
"Ezra uso'nun kızı ama bunu eminede will de biliyordu ama uso bilmiyordu şimdi gidip emineyi de ezrayida al gec kalırsan will'in yapacakları dehşet verici olabilir"
Uc saat sonra izmirdeydim eve girdiğimde kimsecikler yoktu ama o koku beni yine hazırlıksız yakalanmıştı. Yatağına oturup genc ergen bir çocuğun yapacağını yaptım ve yastığıni yüzüme bastırdım. Hayal kurmak bana göre bir şey değildi ama kapının açılmasıyla tüm hayallerim den sıyrıldim. emine hanım beni gördüğünde salonun kapısında onu bekliyordum. çığlık atıp irkilmesini bağırmasını kaçmasını bekliyordum ama o sadece bana baktı. ve
''ona gelmeyeceğimi söyle asla beni ve ezrayı bulamayacak'' dedi bu cesareti de nerden almıştı bu aptal kadın.
''kendin söylemek istermisin '' dedim
''onunla konuşacak tek kelimem yok benim git ve baban olacak adama benden ve kızımdan uzak durmasını söyle yada boşver söyleme biz gidiyoruz zaten''
''öyle mi sence ben'' dedim ve emine hanımın cesaretini daha yakından görebilmek için ona yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİM vol:1 and vol:2
ChickLitçünkü alex'e deliler gibi aşık da olsam onun karanlığıyla baş edemezdim kaybolurdum o karanlıkta oysa ben aydılığı seviyordum o simsiyah bir geceydi... ... EZRA.... kokusunun sardığı yastığı kıskanmakta nedir böyle. saçmalama alex kendine g...