son

4.6K 238 73
                                    

hepinize ayrı ayrı ismen teşekkür edemem  ama bana kendimi şanslı hissettirdiğiniz için hepinizi hastalıklı kalbime aldığımı bilmenizi istiyorum. 

bu bir son değil unutmayın ben hep burdayım. yeni yeni maceralar yeni ve koskocaman bir aşkla yine burdayım. ve eminimki sizde yanımdasınız. 

alex ve ezrayla 131 bölümdür benimle beraber yürüdünüz. yorulmadınız sıkılmadınız bunalmadınız beni kıracak ve üzecek hiç bir kötü yorumlarınız olmadı olabilirdi ama olmadı:)

alex'i ve ezrayı öyle bir benimsediniz ki gerçek olduklarını hissettirdiniz bana. 

hepinizi çok ama çok seviyorum. öpücükler....

                                                                                                              sibel zeynep akdağ


EZRA.....

evet bizim bir sonumuz yoktu. 

gördüklerim bunun kanıtıydı. 

biz sonu olmayan bir aşk yaşamıştık ve sonumuz da yoktu, asla da olmayacaktı. 

çünkü biz sonsuz bir aşkla bağlıydık birbirimize. 

reva ve fatimanın dizlerinin üzerinde birbirlerine sarıldıklarını gördüğümde kurşunların nereye gittiğini bileklerinden sallanan kelepçeleri görünce anlamıştım. 

biliyordum ihanet söz konusu olduğunda belkide affedeceği tek insan bendim. ve yine biliyorum ki karşımdaki adamın acımasızlığını durduracak tek ben vardım ve durdurmuştum da

ama bunun sonucu benim açımdan pekte iyi olamayacaktı çünkü teknede söyledikelerini verdiği emirleri yerine getirmedim. onun işlerine karıştım kararından vazgeçirmeye uğraştım ve ona adamlarının yanında bağırıp tehtit ettim. 

sen bittin kızım dedi içimdeki cadı. 

ama umrumda değildi. bana ve ana'ya onca yıl bakmış güldürmek için şaklabana dönmüş asla parasını saklamamış sevgisinin en büyüğünü vermiş bir kez olsun bana yanlış gözle bakmayıp herkese abimin karısı demiş bir adam için. 

bizim neden kimden kaçtığımızı tüm gerçeklerimizi öğrendiğinde bile yargılamamış sevecenliği yüzüne yansıyan.. revaya seni ne olursan ol yine severim hep severim diyen ailesine karşı çıkmış anastasiaya muazzam bir sevgi göstermiş bana her zaman reva gibi yenge demiş. bir zamanlar benim olduğum ama şimdi unuttuğum masumluğıyla fartima ve reva için yaptıklarımdan asla pisman olmayacaktım. 

alex'in bana vereceği en ağır cezaya sevdiklerim için razıydım. 

onlara arkası dönük adama koşarak sırtına sarıldım. 

kokusuna aşık kendine deli olduğum adam. 

bana çok kızgındı bunu hissedebiliyordum. başımı dayadığım sırtı ellerimi koyduğum göğsü kasılıyordu. 

''ben fikrimi değiştirmeden defolun'' diye bağırdığında alexden uzaklaştım. 

reva ve fatima bana minnetle bakarken alex'i daha çok kızdırmamak için onlara tek kelime etmeden sadece gülümsedim. 

onlar onca korumanın şaşkın bakışları altında ahırdan çıkarken ben adamlara başımla gitmelerini işaret ettim. hepsi teker teker dışarı çıkarken tekrar alex'e sarıldım ama bu kez hiddetle ellerimi ondan çekmemi sağlayıp inanamayacağım bir şey yaptı. 

KATİLİM vol:1 and vol:2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin