saf gerçekler

3.6K 218 38
                                    


ayyy dayanamadım hemen yazdım paylaşayım dedim. durduramıyorum ki kendimi. güzel yorumlarınız için çok çok mersi canlarım. 

sizleri seviyorum.... öpücükeler.... sibel....



öylece ahşap kapıya bakakalmıştım. beni kapı dışarı etmişti. ona güvenmediğim için gözlerime inandığım için beni kapı dışarı etmişti. 

çantam arabada kalmıştı kimseyi arayamadım. gelirken etrafıma bakınarak geldiğim için en yakın ev kilometrelerce uzaktaydı. güneş nerdeyse batacaktı ve ben dondurucu soğukta dışardaydım. 

pilavdan dönenin kaşığı kırılsın alex....

bu şartlar altında inat etmek senin için pekte iyi olmaz dedi iç sesim.....

ne yapacağım peki bayan bilmiş.

mutfak balkonun kapısı acık bence en akıllıca şey içeriye girip odalardan birine saklanmak

hımm mantıklı. eğer bende alex'i tanıyorsam o bu havada dışarda olduğumu sanıp beni aramaya gidecek. ve son gülen her zaman iyi güler sözünün tescilli benim elimde olacak.

yavaş ve ses çıkarmadan mutfak balkonundan içeri girdiğimde onun ayak seslerini duyuyordum. hızlı hızlı yürüyordu volta atıyordu galiba derken mutfak kapısından başımı iki saniyeliğine içeriye uzattığımda pencereden etrafı seyrettiğini gördüm belli ki beni arıyordu. 

dur sen alex efendi daha çok arayacaksın beni dedim kendi kendime ve parmak uçlarımda yukarıya çıkan merdivenlere yöneldim. tam üç basamak atmıştım ki 

ensemdeki karıncalanmayla ve orman kokusuyla yakalandığımı anladım. 

arkamı dönmeden daha doğrusu o beni yaka paça dışarı atmadan koşarak merdivenleri tırmandım. onun gür ayak sesleri mervinlerden çıktığını gösteriyordu. dört kapı vardı koridorda ve lanet olsun ki dördü de kilitlitliydi. hepsini deli gibi tartaklayarak açamaya çalışsam da nafileydi ve alex'in gittikçe yaklaşan adım seslerine döndüğümde onu  koridorun başında kendimi koridorun sonunda buldum. 

lanet olsun. onun o duruşu ellerini kot pantolonun cebine sokuşu ukala gülümsemesi yutkunmama neden oluyordu. 

o  bir adım öne  

demek resimleri gördün haa

 ben bir adım geriye 

evet senin gördüğün gibi

bir adım öne

ne anlam çıkardın o resimlerden seni aptal

ben bir adım geriye

sen ne anlam çıkardıysan ve ayrıca aptal olan sensin

o bir adım öne

seni aldatacağımı mı düşündün

ben bir adım geriye

beni aldattığını biliyorum resimler her şey ortada görünüyordu

o bir adım ileri

gerçekten bu kadar mı aptalsın sen

ben bir adım geriye

senin gibi mi galiba evet

o bir adım ileri

ne gördün o resimlerde ne vardı 

ben bir adım geriye

KATİLİM vol:1 and vol:2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin