mutluluk

14.1K 319 31
                                    

kızçeler süprizler için takipte kalın.... öpüçükler. seviliyorsunuz...



''alex lütfen''  tanrım o adımı böyle sayıklarken nasıl durabilirdim ki. 

''tamam aşkım tamam duracağım söz veriyorum'' dedim nefes nefese. 

''hayır, hayır '' dedi ve ona yaşattığım hazdan mı yoksa acıdan mı omuzlarımı ısırıyordu. 

''durma sakın durma daha sert lütfen daha sert''   Sert mi.... sert mi istiyordu zaten sert değil miydim? ikinci defa birbirimize dokunuyorduk ama o acıyla istemiyorum diyeceğine daha sert diyordu. işte bu beklediğim bir şey değildi beni delirtten bir şeydi. 

''canını acıtmak istemiyorum serçem durmalıyız kontrolümü kaybedebilirim'' dediğimde ellerini yüzüme koyup gözlerimin içine baktı. 

''bana verdiğin acıyı da zevki de hepsini istiyorum'' dediğinde onu ters çevirip arkasına geçtim ve ilkkez uzun saçlı olmasını diledim. saçlarını ellerime dolamayı özlemiştim. 

incecik belini kırıp tüm güzelliğini önüme serdiğinde. içimdeki iblis haykırdı. 

evet.. evet... bizim.. hayır... hayır benim... aşığım bu kadına... 

durmadan gelip giderken elleriyle çarşafı yırtarcasına tutması kesik kesik inlemesi titremesi içimdeki adamın daha çok vahşileşmesine neden oldu. 

çığlık attığında elimle ağzını kapattım.

''şşştttt sakin ol bebeğim yavaş yavaş yapıcaz '' dedim ritmimi düşürdüm. 

''hayır hayır istemiyorum yavaş istemiyorum daha sert olmanı istiyorum'' dediğinde gülümsedim benim masum küçük serçem ateşli talepkar bir kadına dönüşmüştü ve ben onun bu yeni haline bayılmıştım. 

''isteklerin benim için emirdir aşkım''  aşağıda en az on adam vardı çığlıklarını değil onlar tüm dünya duymuştu zaten  umrumda değildi. 

hızlanıp uçurumun kenarından atladığımda oda benimle beraber atlamıştı. 

kollarımın arasında küçücük kaldığında rahtlamayla huzurla derin bir nefes alıp onun gevşemiş bedenine sokuldum. 



gerçekten ne zaman mutlu olmuştum. hatırlamıyordum. belkide hiç bir zaman. ta ki şu ana kadar.

hayal görmüyordum. rüya değildi bunu kafamda ben kurmamışdım işte yanımda yatıyor.

hemde çırılçıplak.

tanrım benim gibi bir adamın dualarını kabul ettin onurlandırdın beni. bu kadını bana vermekle dünyada cenneti yaşattın bana minnettarım...

çok dua eden biri değildim ama bu an için bınlerce dua edebilirdim.

dün gece sabaha kadar kaç kez dokunmuştum tenine kaç kez almıştım tadını içime hatırlamıyordum.

yavaşça doğruldum yataktan ve başımı boynuna götürüp derin bir nefes aldım.

işte cennet burdaydı kollarımın arasında cırılçıplak doymuş gevşemiş benim kadınım karım olmuştu daha mutlu olabileceğim bir yer yoktu. yıllardır çektiğim tüm azaplara değimişti bu an.

kokusunu içime çekerken bir şey farklıydı.     işte tamda istediğim buydu o artık seftali ve vanilya kokmuyordu  o artik  ben kokuyordu. üzerine kokum sinmişti ve bu dünyanın en mutlu erkeği yapıyordu beni. 

Rahatça kıpirdanip bana döndüğünde yine mırıltıları beni deli ettiğin de bir an onu uyandırıp tekrar tekrar sahip olmak istedim ama o kadar guzel uyuyordu ki Kıyamiyordum. Göğsüme başını koyup kollarini bana dolayarak uykusuna devam etti.  Ve bnde onunla tekrar rahat bir uykunun kollarina attim kndimi....

KATİLİM vol:1 and vol:2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin