kızçelerim tanıtım bölümüyle karşınızdayım. umarım beğenerek okursunuz. seviliyorsunuz....
şarkı alex'e ait yani karekterimiz hunter parrish 'e
Herşey tıpkı rüyamda ki gibiydi.
Ne olmuştu bana. Bu rüya bir işaret miydi kaçmam yada kalmam için önüme sunulmuş bi işaret yada bir haber miydi?
Hayatımın son on yılının özetini bir gecede kapalı gişe izlemiştim.
Ama kacmayacaktim. Kaçamazdım. Kacamayacak kadar çok seviyordum onu.Yaşayacaklarimizi bile bile onun yanında olmaya devam edecetim. Ve tüm o aci sınavlarımizi verdiğimizde huzur bizim olacaktı.
Rüyamda yaptığım hataların hic birini yapmadim demeyi cok isterdim ama diyemem çünkü yapmıştım. Ondan kaçmış kelepçelenmiş kafasında şişe kırmış onun bana aşkla bakacağı ani sabırsızlıkla beklemistim.
Nasıl bir rüyalara dalmıştim böyle ki onun mimikleri konuşması hareketleri gözleri canımı acılmak icin yaptıkları bile bire bir aynıydı. Aradan geçen on günün ardından beni will'e vereceği o sabaha gelmiştik.
Bir şekilde kaderimi tersine Çevirmeli o acıları ikimize çekmemeliydim.
Ve o sabah üzerimizi giyip arabanın önünde dururken bu kez o değil ben onu arabaya ittirdim.
"Gitmeden merak ettiğim bir sey var alex" dedim ve ona yaklaşım delice korkuyor delice heyecanlaniyordum
"Bir kez olsun içinden geleni yap" dedim ve sacimdaki bereyi çıkarıp saçlarımı omuzlarima döktüm.
"Yap hadi bu kez hazırım" dedim onun yoğun ispirto mavi gözlerinde kayboldum dudaklarima değen dudaklari yüzünden eriyip burahlastim.
"Sen bnim aklımı mı okuyorsun kızım" dedi nefes nefese.
"Tıpkı rüyamda ki gibiydi" dedim alinımı alnina koydum. İşte bu Aşkımızin ilk kıvılcımiydi
Ateşi yakmistik ve zaman alev alma zamaniydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİM vol:1 and vol:2
ChickLitçünkü alex'e deliler gibi aşık da olsam onun karanlığıyla baş edemezdim kaybolurdum o karanlıkta oysa ben aydılığı seviyordum o simsiyah bir geceydi... ... EZRA.... kokusunun sardığı yastığı kıskanmakta nedir böyle. saçmalama alex kendine g...