hi ha ha süpriz..... iste yeni bölüm.... eeee biraz şey oldu da şey yani aslında hımm nasıl desem eeee seksi:))))) çok fazla olmasa da +18 lik bölümler var şimdiden söyleyim. okumak istemeyenler olabilir.
yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. teşekkür ederim.
söylemeliyim ki sizleri çooooooook seviyorum kocaman koskocamn öpücükler... sibel ....
&&&&&&
midemden gelen açlık sesine kulak vermemek imkansızdı. öyle böyle guruldamıyordu çünkü. oturduğum yerden kalkıp ne var yok diye odayı taradım ve gördüklerimle şok geçirdim.
bu adamın yapamayacağı şey yoktu sınırıda yoktu.
gardırop azına kadar giysi doluydu. kotlar elbiseler ki bunlar normal günlük elbiseler değildi koktelyl elbiselerinden bahsediyordum. kazaklar tişörtler alt çekmecede bedenime tam uyan ki bunu hala nasıl biliyor bilmiyorum ama sütyenler ki markasına bakınca ağzım beş karış açık kalmıştı kilotlar ki hepsinin onun zevki olduğunu anlamamak güç değildi. dantelli ve şeffaf ve tanga ve tüm iç çamaşırlar üzerinde ki etiket aynıydı. victoria secret.
elime bir tayt bir kazak ve iç çamaşırı alıp banyoya kilitledim kendimi. ve sıcak suyla alex sayesinde gerilen kaslarım yumuşacık olmuştu.
menli saçlarımı tepemde topuz edip midemin acil çağrısına kulak verdim ve aşağıya indim.
hayyy inmez olaydım. dur işte demi dur odanda. ne diye acele ediyorsun ki bekle az daha bekle dimi ama yokkk olmaz ezra hanım ac ezra hanım hemen mutfağa gider ve karşısında onu o halde bulur.
domates bir insanın eline bu kadar yakışır mı ?
bıçağı o kadar iyi kullanmasına şaşırmadım nedense.
sen salak mısın kızım domates diyorsun bıçak diyosun ya şu görüntü beni benden aldı sen ne diyorsun dedi iç sesim.
allahım dayanamayacağım ben yaaa. iyice dengesizleştim dün neler öğrenmiştim onu bırakıp kaçmayı düşünüyordum ama bu gün gördüklerimle sırılsıklam ter olmuştum.
kalçasına kadar düşen bir lacivert bir pijama vardı altında ama üstünde hiç bir şey yoktu geldiğimi fark etmemişti.
''hoşgeldin'' dediğinde arkasını dönmedi bile. geldiğimi fark etmemiş mi demiştim hayır fark etmişti.
ilk kez rüyalarım dışında ilk kez onu bu kadar yakından çıplak görüyordum ve sırtı bile bu kadar mükemmelse bana dönmesin diye allaha yalvara bilirdim.
''otursana'' dedi ve birden önünü dönüp elindeki tabağı masaya koydu ağzındaki uzun salatalığı ağzını sonuna kadar açıp birden ağzına attığında nefes alamıyordum bu gidişle solunum yetmezliğinden ölecektim.
''iyi misin?'' dediğinde ukala ukala gülümsüyordu.
kendime gel topla kendini belli ki seninle oyun oynuyor
''evet iyiyim sen nasılsın '' dedim normal olmaya çalışıyordum ama başaramıyordum.
kekeliyordum titriyordum ve onun kalbimin sesini duyduğuna emindim.
''hiç bu kadar iyi olmamıştım'' dedi ve ocaktaki çayı alıp banada kendine de çay doldurdu ve üzerine bir şey giymeye zahmet etmeden karşıma oturdu.
lanet olsun dizlerim zangırdayarak titriyordu ellerimi dizlerime koysamda durduramıyordum.
''sende duyuyor musun?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİM vol:1 and vol:2
ChickLitçünkü alex'e deliler gibi aşık da olsam onun karanlığıyla baş edemezdim kaybolurdum o karanlıkta oysa ben aydılığı seviyordum o simsiyah bir geceydi... ... EZRA.... kokusunun sardığı yastığı kıskanmakta nedir böyle. saçmalama alex kendine g...