UWAGA

42 3 5
                                    





   Jest coś co muszę ogłosić, a mianowicie to to, że będę robić przerwę wakacyjną od pisania. Oczywiście rozwiewając wątpliwości to NIE ZAWIESZENIE, tylko przerwa wakacyjna. Zgodnie z prawdą musze nadpisać rozdziały, które mam już zaplanowane, więc to nie tak, że nie mam pomysłu na fabułe...NIE, NIE...haha, absolutnie nie, całość jest już obmyślona i wiem jak będzie wyglądać fabuła... jak dotąd pisałem na bieżąco, dlatego teraz potrzebuje nadpisać rozdziały...



  Wstawie jeszcze kilka rozdziałów zanim zrobię przerwę... jeśli nie macie nic przeciwko długim opowiadaniom ostrzegę was raz jeszcze... to co wstawiłem do tej pory to nawet nie jest połowa tego do czego dążyłem.






Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.






  Na pewno po przerwie wakacyjnej będzie więcej wątku z Naruto i Sasuke oraz pogłębienie ich relacji... mogę jeszcze zdradzić, że Hyuga Neji zacznie miewać wątpliwości co do swojej przyszłości w klanie Hyuga z powodu znajomości z Gaarą... i oczywiście na pewno nie zabraknie wątku z moim ukochanym toksyczno pełnym przemocy małżeństwem Jirayą i Tsunade... HAHA... nie zabraknie również mojej ulubionej Sakury, moja ulubiona postać pocieszę was to co zrobiła do tej pory to nawet nie jest ułamek tego do czego jest zdolna...HAHA, o nie...



  Za dużo nie będę zdradzał, jednak jestem jednym z zagorzałych fanów Naruto, więc mogę powiedzieć, że poinformuję was jeśli kiedykolwiek będę planować zawieszenie opowiadania, jednak nie przewiduje czegoś takiego... wszystko już jest, jednak nadal muszę to ubrać w słowa by popłynąć z zaplanowaną fabułą i wydarzeniami.



  Zamierzam poruszyć smutek, ból i głębsze problemy psychiczne jakich mi zabrakło w samym anime, dlatego potrzebuje do tego czasu...













Black and Red_ /Akatsuki/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz