Witam, powiem na wstępie, że mógłbym pisać i wstawiać rozdziały częściej ale po co..?? XD
Ćwiczę i poprawiam swój styl pisania by lepiej się czytało i nie było na odwal... nie mam dziewięciu lat więc można się trochę wysilić, to wypociny dorosłego człowieka ( tak wiem smutne )... DOCEŃ..!
Wszędzie wokoło było wręcz biało i puszysto od śniegu i ogromnych zasp, z ust Naruto wydobyła się biała para... co prawda było zimno ale do zniesienia... słońce świeciło, a śnieg wręcz błyszczał miejscami wraz z soplami lodu.
Wszędzie było biało...
Jedynie w oddali dostrzegał ogromny las zasypany śniegiem wspinający się w górę i w górę... śnieżna góra była ogromna, a szczytu nie było wręcz widać gdyż pokryty był mgłą i chmurami...
Naruto aż zaparło dech w piersiach... czy na prawdę mieli tak wysoko się wspinać...??
Oceniając wysokość góry... z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ... nie chciałby spaść z takiej wysokości...
Kakashi otworzył swoją piersiówkę biorąc łyk alkoholu by się ocieplić... głośno westchnął... jak widać tutaj zaczynały się dopiero schody gdy dotrą pod samą górę...
Naruto delikatnie dotknął swojego opatrunku na czole... dziwne... czuł jedynie tępy ból ale nic więcej... zupełnie jakby alkohol zdołał pomóc jako forma dezynfekcji...
Chuchnął w swoje zaczerwienione dłonie, potarł swoje policzki... wyglądał przy tej czynności niczym małe zwierzątko myjące swój pyszczek.
Sasuke przyglądając się tej czynności był zmuszony odwrócić wzrok...z trudem...
- Aaj..! - Naruto wrzasnął gdy został rzucony śnieżką... zimny śnieg dostał się pod jego ubrania...!! Zaczął podskakiwać, kto... kto się odważył..?!!
Sakura odwrócił się plecami udając, że podziwia krajobraz
- Sasuke...!! Śmiesz mnie zaczepiać..?! - wrzasnął blondyn wyzywająco
- Ty... o czym ty mówisz..?? Zajmij się sobą...
- PFF... nie prowokuj mnie bo pożałujesz...!
Sasuke przewrócił oczami.
Naruto przeciągnął się leniwie, czy ta śnieżna góra właśnie się poruszyła..?! Wytężył wzrok uważnie...
Ten pagórek na prawdę się poruszył...!! Czy on ma omamy..?!
BAMM...
Oberwał śnieżką w tył głowy... nastała znacząca cisza.
CZYTASZ
Black and Red_ /Akatsuki/
Teen FictionOstrzegam, że opowiadanie posiada długo rozwijające się wątki BL...!! Nie jest to również kolejno ze słodkich i krótkich opowieści. Jeśli szukasz długiej i wolno rozwijającej się opowieści o Sasuke i Naruto to dobrze trafiłeś...!! Pewnej nocy mies...