Ponownie krótka przerwa..!
ZAPOWIADAM JUŻ WKRÓTCE....
W przyszłych rozdziałach dochodzi do ważnej misji drużyny siódmej.
Podczas misji ochrony ważnej osobistości do kraju pełnego śniegu, Kakashi zostaje porwany...!
Sasuke będąc kapitanem drużyny siódmej zarządza zgodnie z wolą Kakashiego odwrót dla dobra ich misji, jednak Naruto nie zgadza się na owy obrót sprawy...
- Naruto...!! - wykrzyknął Sasuke zaciskając pięści... był przecież za wszystkich odpowiedzialny..!! Nie mógł pozwolić na rozłam czy samowolkę...!!
Blondyn odwrócił się z chłodnym wyrazem twarzy... zagryzał wargi... jak mógł się na to zgodzić.. choćby miał samotnie odnaleźć Kakashiego sensei... NIGDY SIĘ NIE ZGODZI NA PORZUCENIE GO..!!
- Ja... nigdy nie porzucę swoich towarzyszy.... MOGĘ ZGINĄĆ ALE NIGDY ZDANIA NIE ZMIENIĘ..!!
- Naruto... posłuchaj mnie...
- NIE... NIE DLACZEGO TO ZAWSZE JA MUSZĘ SŁUCHAĆ..?!! DLACZEGO...
Naruto spojrzał pusto w śnieg...
- DLACZEGO NIKT MNIE NIGDY NIE SŁUCHA..??
Sakura przekrzykuje się wraz z Naruto w kłótni, Sasuke przeciera twarz co miał zrobić??
- Uspokójcie się oboje !- zwrócił im uwagę
Niestety było już za późno.... gdy tylko Sakura krzyknęła na Naruto w ich stronę pomknęła ogromna lawina śniegu.....
W przyszłych rozdziałach zapraszam również na bliższe zapoznanie z Sunagakure.
Gaara spojrzał wyzywająco w kierunku swojego ojca... nie czuł niczego dobrego ani poczucia bliskości z tym człowiekiem... byli sobie obcy...
- Pytam się dlaczego musisz wiecznie sprawiać kłopoty..! Czy tak trudno mieć odrobinę szacunku dla swojego ojca..?!!
- Ojca..?? - padło parsknięcie najmłodszego syna
- Czy osoba, która marzy o mojej śmierci i widzi we mnie jedynie demona czy nadal ma odwagę nazywać siebie moim ojcem..??
Kazekage wstał gwałtownie od stołu, a złoty pół uniósł się wraz z nim...
Temari spochmurniała przegryzając kawałek mięsa... no i kolację rodzinną trafił szlag...
CZYTASZ
Black and Red_ /Akatsuki/
TeenfikceOstrzegam, że opowiadanie posiada długo rozwijające się wątki BL...!! Nie jest to również kolejno ze słodkich i krótkich opowieści. Jeśli szukasz długiej i wolno rozwijającej się opowieści o Sasuke i Naruto to dobrze trafiłeś...!! Pewnej nocy mies...