Wszystko wydawało się być niewyraźne i takie puste... czy tak właśnie wyglądała śmierć..??
W głowie przewijało mu się mnóstwo obrazów z życia... czy właśnie życie przelatuje mu przed oczami..?? Więc tak to wyglądało...??
Pomimo oddechu śmierci nie czuł strachu... ale... spokój..??
Hiruzen usłyszał w odmętach swojej świadomości dziecięcy głos oraz wesołość, odwrócił się od plątaniny wspomnień...
W jego kierunku podbiegła malutka sylwetka dziecka..
- Ooj..!! Ojichan...!!! Ojichan...!! - zawołał Konohomaru niemal roniąc łzy.. dziadek przecież obiecał, że w końcu znajdzie czas by się z nim pobawić...!!
- Ko... Konohamaru... - wybełkotał Hiruzen niedowierzając...NIEMOŻLIWE...!!
Jego wnuk rzucił mu się w ramiona...!! Dziecko miało zaledwie kilka lat, lubiło psocić i kręciło się niemal wszędzie... jego wnuk Konohamaru miał wyłącznie swojego dziadka oraz wujka Asume
- Ojichan...!! Oj..!! Znów o mnie zapomniałeś..!! - zawołał Konohamaru wściekle szarpiąc go za szatę Hokage w urazie
Hiruzen nadal będąc w szoku nie odpowiedział... przecież... jego wnuk już dawno temu...
- Ojichan...!! OJ SŁUCHASZ MNIE...?!!- zawołał
- Mm.. tak słucham cię.. - zapewnił
- NIE..!! WCALE, ŻE NIE..!! Ah.. jak zwykle NIGDY MNIE NIE SŁUCHASZ...!! Zapomniałeś o mnie znowu prawda..??!
Hokage przełknął ślinę.. zbierały się w nim poczucie winy i plątanina innych emocji...
- Obiecałeś mi Ojichan..!! Obiecałeś, że tym razem znajdziesz dla mnie czas..!!
Hokage delikatnie położył dłoń na głowie swojego wnuka...
- Wybacz, że znów zapomniałem.. dziadek ma pracę dlatego...
- Tak, tak... zrozumiałem..!! Mój dziadek jest Hokage ale... ojichan...!!
Konohamaru wymierzył w niego ostrzegawczo i dziecinnie palcem
- Ojichan...! Na prawdę NIGDY mnie nie słuchasz i nie dotrzymujesz obietnic..!! TO ZŁE I PODŁE.... NA PRAWDĘ OKROPNE...!!
W Hiruzena coś uderzyło... obietnice.... on... nie słuchał..??
Nagle Konohamaru opuścił ponuro głowę ku dołowi... dalej trzymał w dłoni uparcie skrawek szaty Hokage...dziecko było tak zdesperowane... kochało swojego dziadka...
CZYTASZ
Black and Red_ /Akatsuki/
TeenfikceOstrzegam, że opowiadanie posiada długo rozwijające się wątki BL...!! Nie jest to również kolejno ze słodkich i krótkich opowieści. Jeśli szukasz długiej i wolno rozwijającej się opowieści o Sasuke i Naruto to dobrze trafiłeś...!! Pewnej nocy mies...