83. Pamięć

41 1 0
                                    

Uwaga tekst jest średniej jakości gdyż szybko go wstawiłem byście już mieli... poprawki skorektuje na przerwie letniej !!







Słońce świeciło wysoko, a temperatura tego dnia jak zwykle zapowiadała skrajnie upalny dzień w Sunagakure.



Ostatni czas był ciężki dla władz jak i samego Kazekage, który był zmuszonyugościć przybyłą księżniczkę z Egiptu, z samej stolicy ich wioski.




Obecny pokój i z wiązanie się z tak dobrze prosferującym krajem zapewniało Sunagakure umowy handlowe oraz polepszenie swojej sytuacji materialnej. Cóż... oczywiście każda ze stron otrzymywała coś w zamian.




- Kazekage sama... mogę zapytać ile jeszcze potrwa gościna przybyłej księżniczki...?? - zapytał jeden z przewodzących oddziałów ANBU




Rasa uniósł przepracowaną twarz z nad stosu papierów...nawet jego chwila, którą spędził w domu sprawiła, że doszłotyle nowych problemów.


Na dodatek sprawa księżniczki... ahh....jej wizyta tutaj wydłużyła się o kolejny i kolejny tydzień...




- Jest jakiś problem o jakim nie wiem...?? - zapytał

- Cóż... można by to tak nazwać... choć nie jestem pewien czy powinienem... - zawahał się nie wiedząc czy powiedzieć




Kazekage zmarszczył brwi... czyżby chodziło o sprawę osobistą...??




- Po prostu to powiedz... chodzi o księżniczkę...?? Potrzebujemoże czegoś...?? Zapewnijcie jej wszystko czego jej trzeba...


- Mmmm... istotnie... tyle, że... - twarz tego shinobi stała się popielata jakby na prawdę nie mógł tego z siebie wyrzucić

- Po prostu to powiedz.... - mruknął



Shinobi skinął głową nadal z posępnym wyrazem twarzy.





- Tak się składa, że księżniczka ostatnimi czasy....szczególnie ostatnimi czasy upodobała sobie wziąć na cel syna Kaezekage sama...


- Hmm..?? Ach tak... mówiłem Kankuro by się nią zajął imiare przypilnował... powinien sobie poradzić.


Black and Red_ /Akatsuki/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz