34- Seducer

3.2K 132 1
                                    

⚠️: This chapter will contain explicit issues and readers DILARANG sekeras-kerasnya untuk meniru aksi ini. Sila skip chapter ini jika anda berasa tidak selesa!

🐳

BALIK-BALIK je daripada tandas setelah selesai menjawab panggilan telefon daripada Hyder dan melakukan 'hajat' nya selama lebih kurang lapan minit itu, Daim terkejut apabila melihat gadisnya yang meletakkan kepala ke atas meja makan itu. Orang-orang di sekeliling Daneen memandang pelik ke arahnya.

"Daneen? Hei, kenapa tidur kat sini?". Bahu gadis itu dicucuk-cucuk untuk berusaha mengejutkannya.

Nasib baik la Daneen terus sedarkan diri. Tapi...

"Waqeel.... Jom balik? Hehehe...". Daneen berbicara seperti... orang yang sedang mabuk. Dengan kedua tangannya yang tiba-tiba sahaja naik memegang kedua kolar baju lelaki itu membuatkan Daim tertunduk ke arah si gadis.

"Kau kenapa ni, Daneen? Kau okay tak?". Soal lelaki itu dengan nada yang panik.

"Eee... Jom la balik... Panas ni....". Rengek Daneen lagi sambil sebelah tangannya yang dilepaskan daripada kolar kemeja Daim itu mulai membuka beberapa butang teratas baju kemejanya sendiri.

"HEI! Ya Allah! Kenapa dengan kau ni, Daneen?!". Cepat-cepat Daim menahan tangan si gadis. Suaranya naik seoktaf, berusaha untuk menyedarkan gadis yang seperti sedang mabuk itu.

Jap...

Mabuk?

Daim seakan tersedar sesuatu.

Sambil memegang tangan kanan Daneen daripada terus membuka butang bajunya sendiri, sambil itu juga Daim memeriksa gelas air bandung Daneen yang ternyata sudah kosong itu.

On the very bottom of the glass, ada lebihan serbuk penuh yang aneh yang mungkin tidak sempat untuk larut di dalam air bandung yang sudah habis di minum oleh Daneen itu. And thats when Daim knew, she has been drugged by someone.

"Daneen, Daneen. Bangun sekarang. Kita balik". Daim bertindak untuk menarik tangan gadis itu untuk menyuruhnya berdiri. Beg tangan si gadis, kad kredit miliknya dan blazer yang juga miliknya diambil lalu mereka berdua berjalan keluar daripada restoran itu.

Sempat lagi Daim mendail nombor Hyder.

" Hyder. Datang ambil aku. I wanna go home, now!". Tegas suaranya bersuara membuatkan Hyder hanya sempat menggumam sebelum talian diletakkan sepihak oleh Daim.

🐳

"WAQEEL...". Daripada masuk kereta tadi lagi, Daneen yang sudah semakin teruk itu tak sudah-sudah merengek memanggil nama Daim. Sudah tiada jarak lagi di antara mereka. Makin Daim menjauh, makin Daneen mendekat. Sampai kedudukan Daim tika itu sudah me merapat ke pintu tempat duduk belakang itu.

"Hei... Jangan lah lari...". Jari jemari runcing Daneen semakin galak menyentuh-nyentuh bahagian atas baju kemeja yang dipakai oleh Daim menbuatkan jejaka itu menelan liur perit.

Cermin pandang belakang kereta itu memantulkan pandangan Hyder yang juga sudah terlihat semakin risau dengan keadaan Daneen. Dia takut sesuatu bakal terjadi kepada gadis itu kerana...

Daim juga seorang lelaki normal. Jikalau dia terus digoda sebegitu rupa, pasti tewas juga nanti. Itu yang Hyder risaukan.

"Daneen... Please, don't do this to me. Duduk elok-elok boleh tak?". Daim menolak kepala Daneen untuk menjauh daripadanya menggunakan jari telunjuknya.

MR WAQEEL ||©Where stories live. Discover now