31. fejezet
Majdnem...
A kanapé kényelmes párnájának dőlve bámultam a zajongó diákcsoportot. Vizet iszogattam egy pohárkából, és lehangoltam figyeltem, ahogy Dávid egy alacsony, de elég dekoratív lánnyal beszélget. Tüzetesen mérte végig újra meg újra a lányt, kereste benne azt a bizonyos valamit.
Nem voltam hajlandó végignézi, ahogy meg is találja azt a „valamit", szóval felálltam, és bár kicsit imbolyogva, de odamentem a nasikkal teletömött asztal felé: muszáj volt valamit ropogtatnom. Rövid töprengés után arra jutottam, hogy egy adag keksszel talán ki tudom ropogtatni a fejemből a fájdalmas, Dávidtól túlzsúfolt gondolatokat.
Amint megláttam a fagyis dobozokat, azonnal megfeledkeztem a kekszekről.
Hálás voltam a házigazdának: egy időre teljesen lefoglalta a gondolataimat, hogy epres, vaníliás vagy csokis gombócot szedjek magamnak. Ha már megtehettem, szedtem magamnak mindháromból.
– Nahát! Fagyi!
Felnyögtem. Naná, hogy amikor menekülni akarok Dávid elől, felbukkan!
De azért nem sikerült elnyomnom a kikívánkozó mosolyt, ahogy feléfordultam.
– Hát a lányt hol hagytad?
Olyan közel állt hozzám. Olyan jó volt az illata. Annyira szuperül festett a sötét pulcsijában...
Felhúzta a vállát, vigyorgott. Szédítően hatott rám a közelsége.
– Majd összefutunk még.
– Tetszik neked. – Ez valahol félúton volt kijelentés és kérdés között. Dávid elnevette magát.
– Nekem mindenki tetszik. Mármint minden lány – tette hozzá, és én arra gondoltam, hogy ezt csupán azért tette még hozzá, mert nemcsak a lányok tetszenek neki és ezzel az esetleg hallgatódzóknak akarja bizonygatni, hogy...
Megszorítottam a fagyis tálat, hogy lehűtsem magam. Gunyoros mosolyra húztam a számat, mert a humor minden nehéz helyzetben gyógyír.
– Csak azért tetszik, mert nagy a feneke, mi?
Dávid csettintett a nyelvével, és nevetve átkarolta a derekam.
– Ugyan már! Nekem minden fenék is tetszik.
Lemondón kuncogva ingattam a fejem. Dávid megszorította a derekamat, aztán a keze lassan lejjebb siklott. Csibészes vigyorra húzta a száját, majd belemarkolt a fenekembe. Meglepetten felkiáltottam, és kiesett a kezemből a tálka, nagyot csörrenve landolt az asztalon, szerencsére talpon. Dávid hangos hahotázása ütötte meg a fülem, mire mérges lettem, ő pedig csipkedni és csiklandozni kezdett, láthatóan élvezte egyre vörösödő fülem látványát és csak nem akarta abbahagyni... egészen addig, amíg egy tenyérnyi adag fagyival arcon nem csaptam.
Akkor egy kicsit lefagyott. A szemét becsukta, a szájával úgy tátogott, mint egy hal. Most nekem támadt nevethetnékem, de féltem, hogy teljesen indokolt dühöngésbe kezd, ezért visszatartottam.
– Te komolyan pofon vágtál egy gombóc csokifagyival?
– Eperfagyival, de igen, stimmel – bólintottam. Dávid felnyúlt az arcához, hogy megtörölje.
– Bocsánat, de ezt akkor vissza kell adnom neked.
Megint bólintottam, mert ez így volt fair: ha Dávid fagyis lett egy buliban, akkor nekem is annak kellett lennem.
Belemártotta a kezét a fagylaltba, és lassan közelített az arcomhoz.
Amikor a bőrömhöz ért vele, vissza kellett fojtanom egy sóhajt. Soha nem gondoltam volna, hogy a fagyi, egy jeges nyári édesség ilyen tüzesen forró és izzó lehet, és hogy ennyire...
YOU ARE READING
Van még új a Nap alatt 1-2-3
RomanceA matekszintfelmérő rémisztőnek tűnhet - de Amadé számára akkor lesz még rémisztőbb, amikor megérkezik Dávid, melléül, rámosolyog és elkéri tőle a tollát. Amadé tudja, hogy nem jó ötlet beleszeretni egy fiúba, ezért igyekszik nem Dávid borzas hajára...