84. fejezet ~ Kaotikus Halloween

52 6 8
                                    

84. fejezet

Kaotikus Halloween

A budai buli előtt egy nagyobb tömeg gyűlt össze Ádáméknál, a bátyja majdnem minden gimis barátja bent tolongott a kis lakásban. Még jó, hogy a szüleik most éjszaka is dolgoztak, mert nem bírták volna nézni a sok kábult fiatalt, akik a kanapékon, szőnyegeken, fotelokban terültek el.

Indulás előtt nem sokkal Ádám berángatta Torót a szobájába, mert muszáj volt tervet kovácsolniuk az éjszakára vonatkozóan.

– Mi az, Ádi? – vigyorgott Toró, és levetette magát Ádám szépen bevetett ágyára. – Kérlek, mondd, hogy Lujzáról van valami fejleményed!

– Ja, van fejlemény vele – bólintott Ádám, és leült a fiú mellé. Kivette a sörösdobozt Toró kezéből, nehogy a takaróra borítsa. – Bocsánatot kértem a tegnapi extragáz randi miatt, és megbeszéltük, hogy jövő héten megint találkozunk. Egy vegán kajáldába megyünk, hát nem csodás?

– Vad randinak hangzik – jegyezte meg Toró. – Kirúgtok a hámból.

– Itt nincs hám, mert nincsenek állatok – magyarázta Ádám. – Nulla állati eredetű dolog. Nulla tojás, nulla tej.

– Nagyszerű – bólintott Toró. – Milyen kár, hogy ma nem jön a buliba!

– Tényleg kár – értett egyet Ádám –, mert akkor tuti összejönnénk már ma.

– Nem bízod el magad egy kicsit? – húzta fel a szemöldökét Toró, és a söréért nyúlt.

– A legkevésbé sem. Az ösztöneim ezt mondák, és én százszázalékosan hiszek az ösztöneimnek – jelentette ki Ádám. Toró fújt egyet és barátian derékon rúgta Ádámot.

– Ha azt mondtad volna, hogy a csinos pofidban vagy a fenséges felsőtestedben bízol, most nem ellenkeznék. De...szerintem az ösztöneidnek ne higgy– okoskodott Toró a sört lötyögtetve. – Igazán nem akarlak megbántani, de sokszor elég nagy hülyeségeket mond neked. Például, hogy követ valaki az utcán. Vagy hogy tanulás nélkül is ötös lesz a matek röpid. Esetleg, hogy Amadé meleg és fel akarja szedni Dávidot...

Igazából Ádám még örült is, hogy Toró hozta fel a dolgot, így kapva kapott a témán:

– Nos, ezt nemcsak az ösztöneim támasztják alá – kezdte –, több bizonyítékom is van. És még lesz is az éjszaka során, ebben biztos vagyok. Százegyszázalékosan.

– Bizonyíték – nyögte Toró.

Igen. Tegnap Amadén Dávid pólója volt! És amit Lujza mondott, az is több, mint gyanús...

– Jó, majd ma meglátjuk, te nagy ösztönlény – legyintett Toró, felhörpintette a maradék italát és összegyűrte a fémdobozt. – Én is majd árgus szemekkel figyelek, ígérem. De! Elsősorban élvezzük az estét, oké? Nagy buli lesz. Remélem, tudok majd táncolni Szandival.

Ádám előrehajolt, és rángatni kezdte a barátja vállát.

– Ha valaki, akkor Torványi Arnold lesz az, akivel Szandi táncolni fog! – kiabálta, amit Toró röhögve fogadott.

– Holnap reggelre minden kiderül – mondta nagy bölcsen. – Amadé és Szandi ma végleg lebuknak!

/*/

Amíg Dávid a kínai kisboltban szerzett arcfesték használati útmutatóját nézegette, nekem az volt a feladatom, hogy az ingeinket gyűrögessem, hogy igazán kalózosak legyenek.

– Nagyon jól fogunk kinézni – állapítottam meg. Dávid felmosolygott a papírból.

– Hát még ha kifestem magunkat!

Van még új a Nap alatt 1-2-3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora