85. fejezet ~ Toró kísérletének három áldozata is van

61 6 23
                                    

85. fejezet

Toró kísérletének három áldozata is van

Amint meghallottam Dávid hangját, azonnal elengedtem Petrát, gyorsabban, mintha megégetett volna.

– Dávid! – fordultam felé. Nem tudtam, hogy mit gondol, amíg nem találkozott a pillantásunk. Hihetetlen megkönnyebbülés töltött el, amikor nem féltékenységet, csak végtelen értetlenkedést láttam a tekintetében.

– Amadé? – mondta elhaló hangon.

Petra jól érezte, mikor kell kiiszkolnia a pillanatból.

– Én megyek, megkeresem Dalit – szólt, és a nappali felé indult.

Erre Dávidnak megremegett az ajka és azt mondta:

– Most csókoltam meg Dalit.

– Hogy mit csináltál? – fagytam le.

Petra inkább már nem is mondott semmit, csak kisurrant az ajtón.

– Úgy sajnálom! – fakadt ki Dávid. Most tűnt csak fel, hogy az arca hófehér és tiszta, lemosta magáról a festéket.

– Mi történt? – léptem közelebb hozzá. Dávid leguggolt, és a konyhaszekrénynek vetette a hátát. Letérdeltem mellé, és a térdére támasztottam az állam. Kapkodva összefoglalta a játékot, amire bólogattam.

– Ja, Dali és Iván párbajairól én is hallottam.

Dávid feszülten túrt a tincsei közé.

– Ez az egész olyan kínos – sóhajtott. – Sajnálom, hülye vagyok. Nem akartalak ilyen helyzetbe hozni.

– Ugyan, arra jöttél be, hogy mindjárt lesmárolom Petrát – legyintettem. Dávid a homlokát ráncolta.

– Hogy mi? Nem is akartad lesmárolni. Vagy de? Nem így nézel, amikor smárolni akarsz.

– De cuki, hogy így tudod – vigyorodtam el. – Tényleg nem akartam megcsókolni Petrát. Azt csak úgy mondtam. Viszont valahonnan sejti, mi van a szüleimmel.

– Ó, kicsim! – változott meg Dávid arckifejezése. Az ujjait az arcomhoz nyomta, amitől a bőröm lángra lobbant. Ennyi érintés nem elég. – Nagyon rosszul érint?

Hezitáltam a válaszadás előtt.

– Nem szeretném, ha túl sokan megtudnák. Amikor általánosban kiderült... nem alakult valami jól – fejeztem be fanyarul.

– A gimiben már érettebbek az emberek – próbált vigasztalni Dávid, de azért mindketten tudtuk, hogy ez nem feltétlenül igaz. Bűnözők, gyilkosok, prostituáltak; ezeket a témákat kizárt, hogy minden gimis éretten kezelje. És már egy éretlen diák is pokollá tudja tenni az ember életét.

– Menjünk friss levegőt szívni – tanácsoltam, amivel Dávid egyetértett. Ő hűvös levegőre vágyott, én meg egy szál cigire. Stresszes volt ez a Petra-múlt dolog és a Dali csók.

Megöleltük egymást, néma ígéretként, hogy nincs sértődés se Dali, se Petra miatt, majd nyugodt békében indultunk a kertbe.

Ahol aztán Toró millió apró darabra zúzta a békénket.

/*/

Ádám végre rávette Torót, hogy igyon vele valamit, közben pedig tudtak beszélni egy kicsit kettesben.

– Amadé és Dávid egész este egymáshoz se szóltak – jegyezte meg Toró, némi elégedettséggel a hangjában. – Ennyit a nagy lovestorydról.

Van még új a Nap alatt 1-2-3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin