Szervusztok! Sajnos még nem tudok szolgálni az új fejezettel (bár dolgozom rajta rendesen), hanem egy kis meglepetéssel: elkezdtem írni egy Harry Potteres spin-off történetet. Íme a fülszöveg:
Dávid és Amadé ismeri egymást, de még soha nem beszéltek. Az egyikük griffendéles és a Weasley-Black társaság tagja, a másik egy magányos mardekáros. Az egyikük a szakítása után még magányosabbnak érzi magát a kedves arcok között, a másik pedig társaságra vágyna, miután az utolsó barátja is elvégezte a Roxfortot.
Szóval ismerik egymást, de még soha nem beszéltek egymással.
Egészen egy sorsfordító jóslástanig, ahol páros munka során összekerülnek és egy szempillantás alatt megtalálják a közös hangot.
Azonban nem egyszerű összebarátkozniuk: Amadét nem kedvelik Dávid barátai, és akkor sem akarnak felé közeledni, ha Dávid váltig állítja, Amadé nem olyan, mint a szülei. Hanem kedves. Vicces. Segítőkész. És olyan jó vele lenni.
Egyre közelebb kerülnek egymáshoz, egyre több mindent osztanak meg a másikkal, egyre mélyebbé válnak a beszélgetések, egyre izzóbbak a pillantások, egyre hosszabbak az ölelések.
Amadé már készen állna többre, Dávid azonban még nem. Így a helyzet kezd kissé feszültté válni, amit nehéz elviselni.
Rossz döntések, viták, ellentétek, szeretet, barátság, szerelem, hibák, vágyak...
Vajon lehet jövője egy griffendéles és egy mardekáros fiú szerelmének?
A Harry Potter Varázsalmanach írása közben lett kedvem újra fanfictiont írni, és hát ki más lenne rá a legjobb alany, mint Amadé és Dávid...? Amúgy is szerettem volna írni velük más sztorikat is, és ez tökéletes lehetőségnek bizonyult. Kicsit más a fiúk környezete, de szerintem illenek oda is.❤
Remélem, tetszeni fog Nektek!❤❤
Egyébként régebbi fanfiction-szereplőim is megjelennek a történetben, ha nem ismered őket, nyugodtan lessetek bele az Erdő és Magányba, illetve az ...Előbb dolgom van a könyvtárban-ba.:D
Néhány hangolódós kép a sztorira, amit Pinteresten találtam:
KAMU SEDANG MEMBACA
Van még új a Nap alatt 1-2-3
RomansaA matekszintfelmérő rémisztőnek tűnhet - de Amadé számára akkor lesz még rémisztőbb, amikor megérkezik Dávid, melléül, rámosolyog és elkéri tőle a tollát. Amadé tudja, hogy nem jó ötlet beleszeretni egy fiúba, ezért igyekszik nem Dávid borzas hajára...