Tanıtım

6.1K 208 26
                                    

Kasım 2015



Yaşayan Efsane 2

Ölüm Viran nehrini geçip onun peşine düşmüştü. Atını ne kadar zorlasa da artık gitmiyordu. Köy'e geldiğinde atından indi ve koşmaya başladı. Ölüm ona tepeden bakıyordu. Savaş Lordu Panoz'un önüne bir servet yığmasına karşın Panoz ona yardım edemeyeceğini söylemişti.Ufak bir köydü tepede ki gölgeyi ve koşan adamı görenler içeriye girmeye ve kapıları kilitlemeye başladılar. Bir dakika bile sürmemiş bütün kapılar onun suratına kapanmıştı. Adam askerlerin yanına gitti yardım etmesini söyledi belinde ki keseleri askerlere uzattı fakat askerler tepede kimin kendilerini izlediğini biliyorlardı. Adamı ittirip yere düşürdüler yanından geçip meyhaneye girdiler. Adam ayağa kalkıp meyhaneye girmek istedi,kapı açılmadı kapıyı yumrukladı,yalvardı fakat içeriden hiç bir ses gelmemişti. Tepede atının üzerinde bekleyen ölüm tepeden aşağıya inmeye başlamıştı.Yere çöktü çaresizdi.

''Seni ölümden koruyamam. Ona karşı kılıcımı çeksem bile seni yine öldürecektir. Kaçabildiğin kadar uzaklara git. Boşuna bekleme burdu. Onun adını duyan hiç kimse sana yardım etmeyecek'' dedi ve onun yanından uzaklaştı. Hatırladığı son anısıydı. Köyün meyhanesinin karşısında ölüm atından indi.Elini kılıcına atmadan önce çömeldi adam ile göz göze geldi.

''İlk seninle başlayacağım ve sıra herkese gelecek'' dedi. Adamın yalvarmalarını kulak arkası etmişti elini kılıcına attı.



İkinci Kitap Yaratık Avcısının Son sezonundan sonra başlayacak.


Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin