Kelime Sayısı:1473
Position Music Raising The Damned
Son 1 bölüm Da da dada
79 Bölüm
Kadran VS Palmon II
1.Gün
Palmon ağır adımlarla yürürken Kadran kafasını kaldırmış ona bakmıştı. Omzuna saplanmış bıçağı çıkardı ve gözlerinin önüne getirdi, bıçak zehirli olduğunu anlamış kenara fırlatmıştı. Doğrulmak istedi fakat doğrulamadı. Çantasını açtı ve başka bir iksir çıkartarak yaranın üzerine döktü, dişlerini sıktı. Palmon su kılıcı iki eli ile havaya kaldırdı ve Kadran'ın göğsüne saplamak için indirdi. Kadran yuvarlanarak kılıcın darbesinden kurtulmuştu. Kılıç yere vurduğunda oluşan sallantılar toprak Kadran'ı havaya fırlattı, Havada düzensiz sürüklenirken yere düştü. Ayağa kalktı Palmon kılıcını savurdu. Kadran kendisini savunmaya aldı fakat vuruş şiddetini onu 10 metre geriye sürüklemişti, ayaklarınden kıvılcımlar çıkmıştı. Kadran durdurtan sonra saldırıya geçti sağlu sollu hızlı bir şekilde Palmon'a ulaşmayı denerken Palmon boştaki elini kıpırdattı ve bir anda oluşu veren ufak tusunamı Kadran'ı içine aldı. Ayakları yerden kesilmişti, denize uzak olmasına rağmen Palmon denizi onun yanına getirebiliyordu. Suyun içerisinde nereye sürüklendiğini bilemiyor su onu kendi içine çekerek boğmaya çalışıyordu.
Kadran kılıcı sıkıca kavradı ve yere vurdu. Kılıcından çıkan mavi duman karaya dönüşüp suyu emdi. Boğulmaktan kurtulmuştu fakat Palmon'u yumruğunu suratına yediğinde havalandı ve ağaçı parçalayarak durabildi. Kadran yüz üstü yerde yatıyordu. Sırtına girmiş olan odun parçasını söküp attı. O sırada Palmon karnına tekme atıp onu havalandırmış ve ağacın üzerine uçmuştu. Ağacın dallarına bedenine saplanmıştı. Palmon kılıç saldırısı düzenleyerek tozu dumana kattı, Toz bulutu dağılmadan Kadran ayağa kalkmıştı. Kılıcı tam önünde toprağa saplanmıştı, bedenine giren dalları teker teker çıkarttıktan sonra toz bulutunun içerisinden dışarıya çıktı fakat Palmon'u bulamadı. Bir rüzgârın dallara yaptığı hışırdı sesi durdu. Palmon yandan kılıcı ile saldırırken Kadran kılıcını savurdu. İki kılıç havada çarpıştı ve mavi kılıç su kılıcını kesip Palmon'un yüzüne kesik atmıştı. Palmon geriye çekildi ve eli ile yüzünü tuttu, yüzünü silerek elinde ki kana baktı. Kılıcını yeniden getirdi ve saldırdı, kılıçlar bir kez daha vuruştu. Bu seferki kılıcı daha sertti, Mavi kılıç su kılıcını parçalayamadı. Kılıçlar birbirine her vurduğunda sesler yankılanıyordu. Toprak üzerinde minik sarsıntılar meydana geliyordu.
Hiç durmadan vuruştular birbirlerine hasar veremediler neredeyse birkaç saat sadece kılıçlarının çarpışma sesi duyuldu ve her iki tarafta birbirleri bakıp anlaştılar. Kılıçlar aynı anda geriye çekildi. Sabahleyin başlayan dövüş akşama kadar sürmüştü. İki tarafta geriye çekildi. Palmon kuleye geri döndüğünde dize kadar yerde su vardı. Denizkızlarını yanına geldi fazla yaralanmamıştı fakat yinede ona iyi bakıyorlardı. Kadran savaş alanından geriye çekildi ve yere badaş kurarak oturdu. Zehirlenmiş fakat panzehiri zamanında kullanmıştı, buna rağmen bedenini ateş basmıştı. Terler boşaltıyordu. Panzehir tam olarak ne zaman etki edeceğini bilmiyordu. Negro ve arkadaşları yanlarına gelmişti. Kadran başını kaldırdı, yüzünü göremiyorlardı bedeninde 60'ın üzerinde yara açılmıştı ilk günden. Aralarında bu işten iyi anlayan Yukira yanına otururken diğerleri biraz uzağa geçmişti. Kendisine yöneltilen bütün soruları cevapsız bırakmıştı. Tıpkı zamanında Borla'ya sorduğu onlarca sorunun Borla tarafından cevapsız bırakılması gibi. Aynısı yoldaşı olması isteyen insanlara yapıyordu. Forcelini omzundan akan mor rengi görünce ''Reis zehirlenmişsin'' dedi. Yukira bile çok yakın oturmasına rağmen anlayamamıştı. Bakışlar Kadran'a dâhil Forceliniye yöneltildi. Kadran
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]
FantasyAşk ne kadar ateşliyse de intikam o kadar soğuktu. Ona ikisinin peşinden koştuğunda birini veya ikisini de kaybedeceğini söylemişlerdi. Söylenenleri kulak arkası etti,ne aşkından ne de intikamından vazgeçecek adamdı. Ya hep ya hiç dedi.