Y.E-72 Kadran VS X Kadran

797 110 59
                                    

Kelime Sayısı:1055

Bütün hatalar düzeltildi fakat wattpad 58-69 arası bölümler eski. Kelime sayısı ile değişiklik olmadı.

72 Bölüm

Kadran VS X Kadran

                 Kadran ayrılaları çok olmamıştı, Aiaria miniği kaldırmış üzerini hazırlamıştı. Yatağın altında ki kamasını beline takmıştı. Uykusundan hemencecik uyanmıştı, gözlerini ovalıyordu gecenin bu saatinde annesi ona evden ayrılacaklarını söylemişti. Minik ''Anne neden evden ayrılıyoruz?'' diye sordu annesi daha cevaplamaya başlamadan ''Babamda bizimle birlikte geliyor mu?'' diye ikinci sorusunu sordu. Aiaria onu çabucak hazırlamıştı diz çöküp onunla göz göze geldi. ''Burayı terk ediyorum ama geri döneceğiz baban bizim peşimizden gelecek'' dedi. Minik Kadran annesinin sözüne ikna olmuş gibiydi. Aiaria kurduğu yuva çok geçmeden yıkılmıştı artık buraya dönemezleri dünyanın en çok aranan adamlarından birisi ile evlenmişti artık ömrü boyunca krallıklardan kaçmak zorunda kalacaklardı. Evden dışarıya çıkar çıkmak kendini yerde bulmuştu. Kadran annesinin yanına geldi birden ayağa kalktı ve adamın bacağına yumruk attı. Adamın ayağı kırılıp yere düştü. Oradakiler kimse onun böyle güçlü olduğunu öğretmemişti. Aiaria belinde ki kamayı çıkardı o sırada iki içi onun kolundan tutup kaldırmaya çalışırken omuz attı bir tanesine. Adam onu yakalayıp arkasına çevirdi Aiaria kamasını adamın hayalarına sokup çıkardı, adam hayalarını tutup bağırarak yere düştü. Minik Kadran diğerleri ile mücadele etmeye çalışırken çocuğu bozağından yakalamışlardı adam kılıcını kınından çıkardı.

...

               Hiç dinlenmeyeden loncaya doğru ilerleyen Kadran'ın içi kötü bir his kaplamıştı, durdu ve o sırada X Kadran saldırısını kaçarak savuşturdu. Yirmi metre ötesinde durmasına rağmen onu görememişti, görünmezlik kullanıyordu. X Kadran ''Yine buluştuk Kadran nereye gidiyorsun?'' dedi. Kadran ''Cehenneme gidiyorum gelecen mi?'' dedi. X Kadran güldü. ''Ben sonra geleceğim ama önden seni göndereceğim'' dedi. Kadran ''Bu ikidir karşılaşıyoruz gerçek amacın nedir?'' dedi ve yere oturdu. X Kadran mavi kılıcını çıkartmıştı fakat Kadran'ın oturduğunu görünce kılıcını toprağa sapladı o da yere oturdu. Kılıçtan çıkan mavi dumanlara bakıp Kadran gözlerini kısmıştı. Aynı kılıcı kullanıyorlar ikisinden sağ kolu yoktu. Ama Kadran kolunu savaşta kaybetmişti X Kadran ile kolunu kestirmişti. Fizikleri neredeyse aynırdı X Kadran sakal bırakınca onu Kadran'dan yabancı birisinin ayırt etmesi imkânsızlaşıyordu. X Kadran

''X ailesinin mensubuyum bu ailenin soyunun devamı için senin gibi doğuştan karanlık veya aydınlık güce sahip olan kişileri öldürüp güçlerine el koyuyoruz. Hayatım boyunca seni yenmem için eğitim aldım. Bu ailenin bir özelliği gözlem yeteneğidir hareketlerini bir kez görürsem ne olduğunu fark etmez aynısı bende yapabilirim. Amaçlar için yaşarız sonra bu amaca ulaştığımızda bizim için yaşamanın bir anlamı kalmadığı için kendimizi öldürürüz. Senin gibi benimde sağ kolum yok. Ama ben bu kolu senin gibi savaşta kaybetmedim kendim kestim. Çünkü seni yenmenin en kolay yolu seni anlamak, seni anlamak içinde kolumu kesmem gerekti. Önce seni öldüreceğim sonra çocuğunu. Çocuğun senden çok daha güçlü olacak dünyaya böyle insanların yaşamasına hakları yoktur. Gelelim akrabalık duruma sen ile ben kandan akraba değiliz. Aramızda üveylik bile yok ama öldüğünde senin yerine ben geçeceğim. Herkes Kadran'ı Borla'nın oğlu biliyor fakat çoğu kimse seni görmedi bile. Aiaria ile birlikte çocuk yaptınız. Şimdi Aiaria Ilenyas'ın soyundan geliyor yani çocuğunun doğuştan çok güçlü olması iki sene sonra Worgreymon'u bile yenebilecek güce erişecek. Bu konuda biz şanslıyız oğluna hiçbir savaş deneyimini vermedin daha önce böyle bir şey görmedi. İçinde ki gücü ortaya çıkartmasını bilmiyor. Muhtemelen o 7 yaşına geldiğinde eğitime başlayacaktın fakat şunu söylüyoyurm. Sen onu değil onun seni eğitmesi gerek. Şu hali ile bile 5'inci seviye karanlık güce sahip. '' dedi. Durakladı Kadran bağı eğikti.

''Anlatmaya devam et'' dedi. X Kadran ''Bir an uyuyor zannettim neyse. Borla ondan bir çocuk yapması sağladı. Dünyayı bir kez iyiler yönetti şimdide kötülerin yönetmesi istiyor. Bizler iyilerden de kötülerden de değiliz. Bu dünyada dengeyi sağlayamayı çalışıyoruz. Ne dünyanın kötüler tarafından yönetilmesi ne de dünyanın iyiler tarafından yönetilmesi işimize gelir. Şimdi neden seni öldürmek istediğimizi anladın mı?'' diye sordu. Kadran sadece başını salladı. Bir süre sonra Kadran ''Bu bahsettiğin şey bir döngü. Dünya çarklarının kötüler tarafından dönmemesi üzerine kurulmuş plan'' dedi. X Kadran

''Aslında bu plan Borla'ya ait. Döngüyü değiştirmek onun eline geçtiğinde çok yaşlanmıştı bunu ihtiyarlığı kaldıramazdı. Karanlığın efendisi bir gün onu yanına çağırdı ve doğuştan karanlık güce sahip olacak çocuklar hakkında bilgilendirdi. Aynı zamanda Aydınlığın efendisi ise bu konuda birisini görevlendirmişti. Nedeni bilinmedik bir şekilde Borla evrenler arası olduğunu iddaa ettiğini köprüyü yeniden açmak istiyordu. Bu köprü açıldığında evrenler arası yolculuk yapılacaktı. Bu düşüncesi ile Karanlığın efendisine ters düştü. Savaşçılar bu savaşın sonucunu Borladan başka kimse bilmiyor. Karanlığın efendisinin halen hayatta olup olmadığı bilinmiyor. Eğer yaşıyorsa ya Palmon'u ya Worgreymon'u ya da seni yanına çağıracak. Siz ya da bir başkası karanlığın efendisi olmuş durumda. Kimin efendi olduğunu da anlamak zor diye içindeki karanlığa tamamen hükmetmek gerekli sen halen bu konuda becerikli değilsin. Çünkü içinde çok fazla güç var fakat bunun bir önemli yok. Ne kadar güçlü olursan ol o gücü kullanamıyorsan bir önemi yok.'' Dedi. Kadran ayağa kalktığında X Kadran da toparlanıyordu. Kadran

''Bitti mi?'' dedi. X Kadran ayağa kalktı. ''Evet, tüm söyleyeceklerim bu kadar Aiaria ile evlenmen bir tesadüf değildi fakat tek tesedüf olan Borla tarafından yıllarca aranmana karşılık kimse tarafından öldürülmemendi. Eğer sen Borla'ya kavuşmadan önce birisi tarafından öldürülseydin döngü yeniden yazılacaktı. '' dedi. Kadran ''Peki X Borla veya diğer X'ler'' dedi. X Kadran ''X Borla öldü ama amacına ulaştı ondan öğrendi teknikler Jaredd kullandı diğer X'ler bilgi veremem'' dedi. Kadran ''Peki öyleyse''

              Dövüşmek için hazırdı bu sefer alttan almak yoktu, kaçmak yoktu. Babasının her öğrettiği kafasındaydı. Elini Mavı kılıca atarken durdu, ''Sanırım bu işi kısadan bitirmem gerek'' mırıldandı ve daha önce mühürlerini açtığı iki kılıcından kaderin kılıcını tuttu ve çekti. Kılıçtan çıkan karanlık duman Kadran'ın etrafını dolandı, yeni sahibi ile ilk tanışma faslıydı. Kılıcın gücü Kadran'ın arkasında solunda Borla sağında Ilenyası ortaya çıkartırken önünde kaplan yere oturmuş pençelerini yalıyordu. X Kadran bir adım geriye atmıştı. Kadran ''Ne o korktunmu merak etme ben tek başıma yeterim sana'' dedi. Elinde ki kaderin kılıcını savuruyordu, birkaç adım attı. X Kadran hazırlanmıştı karanlık gücünü açtı. Kadran kılıcından çıkan karanlık duman ile etrafı karanlık dumanlar kaplamıştı, bedeni insan formundan çok uzaklaşmış gibiydi. Sol ayağını ileriye attı. Gözlerini kısmı ve kara gözleri dumanlar çıkarak hızlıca ileriye atılmıştı. İkisi de aynı hızla yerlerinden ayrılmışlar arkalarında toz bulutunu geride bırakmışlardı. Birbirlerine bakışarak ters istikamete doğru gittiler ve durdular. İkisi de arkasına dönmemişti. Kadran ''Tek keşiş'' dedi ve kaderin kılıcını yeninden sırtında ki kına koydu. X Kadran göğsüne aldığı yara ile sadece yarım saniye ayakta durabildi. Yere yığılırken ''Nasıl'' diye mırıldandı, yerde can çekişiyordu. Kadran ''Bana son bir sözün var mı?'' diye sordu. X Kadran gülerken ağzından kan akıyordu. ''Cehennemde görüşürüz'' dedi. Kadran ''Karşılama komitesi kurmanı bekliyorum'' dedi ve ayağa kalktı. X Kadran son sözlerini söyledikten sonra başı yana doğru eğildi ve gözlerini yumdu.

Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin