Kelime Sayısı: 1165
68 Bölüm
Aranan Adam Favateus
Favateus oradan ayrıldıktan sonra kaleye doğru gitti kapısının önüne geldiğinde. Nöbetçiler ''Lonca liderleri seninle görüşmek istiyor'' demişti. Favateus Panoz hakkında bu kadar kısa sürece ölüm kararı beklemiyordu. Favateus nerede olduğunu sorunda nöbetçi her zamanki yer demişti. Nöbetçilerin haberi yoktu. Birçok kişi Favateus'un loncada tutulmasının en önemli sebebi verilen emirleri eksiksiz yerine getirmesi ve fazla soru sormamasıydı. Şehrin içerisinde dolambaçlı bir yoldan ilerlerken karşısına Cevra çıktı, Favateus olduğu yerde durdu, birazda irkilmişti. Cevra ''Merhaba Favateus gecenin bu saatinde birisi ile mi buluşacaktın?'' diye sordu. Cevra suikast loncasının en iyi suikastçisiydi üstelik bayan olmasında cabasıydı. Çok hafif olması aşamayacağı engel olmamasına anlamına geliyordu. Kimse ile arası ile değildi üstelik Cevra ile hiç değildi. Onun böyle yaklaşması bile bir tuhaftı. Favateus ''Cevra uzatma direk söyle ne söyleyeceksin seninle uğraşacak bir vaktim yok'' dedi. Cevra sırıttı ve yerinden ayrıldı. Favateus sağ ayağını yana atıp onun önünden çekildi. Cevra onu kesmeyi bir milim ile kaçırmıştı. Cevra kılıcına baktı. ''Ben değil o konuşacak'' dedi. Favateus savunma pozisyonu almıştı fakat işinde ne iyisi olan bu suikastçi Erosharum bile yenemediğini biliyordu. Onu kızdırmaya başlamadan önce çantasından rüzgar küpesini kulağına taktı, rüzgarın yönünü tahmin etmeye yarayan bu küpe rüzgar kadar hızlı olan Cevra'nın nerede olduğunu tahmin edeceğini biliyordu. Çantasında çakısını çıkardı. Cevra o çakısını çıkartınca sinirlenmişti.
''Benimle dövüşmeyi saygıdan saymıyor musun?'' diye sinirle sordu. ''Kılıcımı çıkartırsam ve ölürsem senin adın yükselecek ama ben sana karşı çakı ile savaşacağım ancak beni bu şekilde öldürebilirsin. Daha iki gün önce Lonca liderlerinin göz bebeği idim şimdi beni gözden çıkartmalarına inanamıyorum. '' diye mırıldandı. Cevra ''Sen Panoz ile iş çevirmeye başladın'' dedi. Ve kılıcını beline tekrar koydu. Favateus ''Dövüşmeyecek misin benimle?'' Cevra ''Aptal seni kılıcım ile bu halinde yenersem itibarım zedenelir seni yumruklayarak yeneceğim.'' Dedi. Favateus çakısını tekrar yerine koyup çantasından aynı hızlı çıkardı bombayı yere attı. Ortalık duman kaplanmadan kendisini bir evin pencerinden içeriye girdi, içeriye kısa süreli gözleri kör eden bombayı atıktan sonra evin yatak odasında ki penceresinden dışarıya çıktı, ilk binayı tırmandıktan sonra diğer binaya atladı, surların üzerinden yürüyerek başka binaya geçti tepelere yükseldi ve aşağıya bıraktı kendini. Yerde yuvarlanırken arkasına baktı, Cevra onu takip ederken karşısında Panoz vardı. Favateus birkaç adım attı elini kılıcına attı. Panoz elini kılıcının üzerinde dinlendiriyordu. Cevra aşağıya düşünce Favateus her ikisi arasında kalmıştı. Cevra Panoz'u görünce durakladı. Panoz hiç bilmiyormuş gibi yaparak.
''Siz burada ne arıyorsunuz bu saatte ?'' diye sordu. Cevra ''Favateus ile özel bir konu konuşmam lazım'' dedi. Panoz Favateus'un yanına geldi bir elini onun omzuna attı. Cevra'nın eli kılıcındaydı. Panoz her ikisinin eli kılıcında olduğunu görünce ''Gerginsiniz sanırım.'' Dedi. Cevra hemen atıldı. ''Sizinde eliniz kılıcınınız üstünde başkanım'' dedi. Panoz güldü.
''Benim her zaman elim kılıcımın üstünde. Elimi dinlendirmeye ihtiyacım var üstelik bunu iyi biliyorsun Cevra. Ben dünyanın en iyi kılıç ustasıyım. Suikast yönünden beni geçebilirsiniz ama kılıç dövüşünce bu loncada beni yenebilecek kimse yok. Şimdi Cevram Favateus ile özel işlerimiz var. '' dedi. Cevra geri dönmedi, Panoz ''Yoksa siz birbirinizi mi seviyorsunuz?'' deyince Favateus kahkaka atmış fakat hiçbir şey söylememişti. Cevra ''Hıh hiçte bile'' dedi ve arkasını dönüp gitti. Panoz varken Favateus'e dokunamazdı. Panoz ile Favateus oradan ayrıldığında Favateus ''Neden beni kurtarmaya geldin?'' dedi. Panoz ''Bugün ben birisini öldürmeni istesem loncada bunu Neanes ve senden başkası lonca liderlerine karşı gelip yapmaz. O yüzden seni kurtardım, teklifim halen geçerli. Birlikte lonca liderlerini öldürürsek loncayı daha ileriye taşıyabiliriz'' dedi. Favateus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]
FantasyAşk ne kadar ateşliyse de intikam o kadar soğuktu. Ona ikisinin peşinden koştuğunda birini veya ikisini de kaybedeceğini söylemişlerdi. Söylenenleri kulak arkası etti,ne aşkından ne de intikamından vazgeçecek adamdı. Ya hep ya hiç dedi.