Y.E-59 Cenaze

826 92 59
                                    

Kelime Sayısı:1082

57 bölümde 100 yorumu görmüşüz ve hikaye 30 bin okunmayı geçmiş. 50 bine ulaşmadan hikayenin biteceği epey üzüntü verici. Sabah hem oyun oynarken hem dizi izliyordum. Gece hem hikaye yazıyor,müzik dinliyor youtube mk videolarına bakıyorken bölümü bitirdim. Ramazandan önceki son bölüm.


59 Bölüm

Cenaze

             Tarnova sakinleştikten sonra Robando soğuk taşın üzerine koyulmuştu, savaşta öldüğü için yıkanmayacaktı. Başucunda Worgreymon ve Borla vardı. Worgreymon ölü kartallardan bir tanesi göğsüne koydu. Borla boynu eğik yere bakıyordu, yüzü görünmüyordu. O sırada Hexan içeriye girdi. Çocukluğundan bu yana son ana kadar birlikte savaşmışlardı. Onunla tek katılmadığı savaş Bretonaska savaşıydı. Geriye bir tek o savaşmamıştı. Robando savaşın kötüye gideceğini ilk baştan anlamış ama geri çekilmek geriye Hexan cephenin arkasına göndermişti. Gururlu bir adamdı geri çekilmeyi kabullenmedi. Geriye bir ölüm akıncısı kalana kadar dövüştü. Hayatta kalan tek ölüm akıncısı Saska kurtulduktan sonra herşeye en baştan başlamak için Hexan'a buluşmuş ve Kartal yuvasını ele geçirmişlerdi. Yıllar sonra aynı olay gerçekleşmişti.

          Çaylakların büyük bir kısmı hayatını kaybetmiş ölüm akıncılarından geriye hiç kimse kalmamıştı. Komutanlardan geriye çok azı kalmıştı. Hexan onun anısını yaşatmak için yeniden başlayacaktı fakat bu sefer çok zor olacaktı. Robandosuz bir ölüm akıncıları yeniden oluşturmak gerçekten zordu. Zeki ve savaşçı birisiydi, yeni akıncıların büyük kartal olmadan akınlarını gerçekleştirmek zorunda olacaklardı. Hexan onun yanında daha fazla durmadı zamanında Robando'nun verdiği notu katlayıp ölü kartalın yanına koydu. Odadan ayrıldı. Worgreymon kardeşine son bir kez dokundu onun kanını yerde bırakmaya niyeti koydu. Saçlarını son bir kez okşadı ve odadan dışarıya çıkmıştı. Robando ve Borla odada yalnız kalmışlardı. Ayağa kalktı oğlunun başucunu geldi. İç çekti bir oğlunun daha ölümünü görmüştü. Borla

''Çok uzun yaşadım çünkü kimse bileğimi bükemedi. Dünya tam bitti dediğinde herkese dünyayı aslında iyilerin eline teslim etmedik dedim inandılar. Onlardan Zerma'yı aldık bizden Matar'ı aldılar. Onlardan İmparator'u aldık, benden seni aldılar. Şimdi alma sırası yine bize geldi. Alacağız evlat bu seferde alacağız. Önce Matar'ı gömdüm. Şimdide seni gömeceğim. Sen beni gömecektin evlat ben seni değil. Böyle olmamalıydı bir evlat acısı daha yaşamayacağım. '' dedi durakladı, kafasını yana çevirdi ve öksürdü. Ağzından çıkan zehir yere sıçradı ve duman çıkmaya başladı. Ağzının kenarında kalan zehiri silinde elinin bir kısmı yandı.

''Yakında bende senin yanına geleceğim intikamımızı oradada almak gerek, bir kez daha. Zor bir karar vereceksin evlat kartalların her zaman yaşamak için seçeneği vardır. Bu seninle son görüşmemiz olacak bu dünyada. '' dedi, sözlerini bitirdi ve dışarıya çıktı. İçeriye Hexan Worgreymon, Rhidger, Irdenser ve Arslan geldi. Robando'yu tabuta koyduktan sonra odadan dışarıya çıkardılar. Yeryüzüne çıktıklarında önleri açılmış her iki tarafta kötüler toplanmıştı, iyiler sadece uzaktan bakmakla yetindiler. Robando'nun karısı ve çocuğu Borla'nın arkasında Robando'nun önüne yürüyorlardı. Tabutu taşımaya Rarar, Sagata ve sonradan Kadranda geldi. Büyük bir sessizlik ile tabut Tarnova mezarlığa taşınıyor kimseden ses çıkmıyordu. Hava çoktan kararmış gökyüzünde bulutların arasından çıkan kurukafalar aralarında dönüp fısıldaşıyordu. Gökyüzünde ki kurukafalar Borla'nın etrafında dönüyorlar kimsenin bilmediği sadece Borla'nın bildiği karanlık dilinde onunla konuşuyorlardı. Onun hakkında ortaya atılmın binlerce rivayetten bir tanesi ise Borla'nın İmparator suikastinden sonra Karanlığın efendisi öldürüp onun yerine çekmesiydi. Aslında onun dünyada ki bütün kötülüğü kontrol ettiği söyleniyordu. Gerçeği Borladan başka kimse bilmiyordu.

Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin