Y-E.36 Dova Savaşı III

1.1K 130 60
                                    

Kelime sayısı:1349

Haftaya sınavım olduğundan dolayı uzun bir ara veriyorum. Gelecek hafta sonuna kadar bölüm gelmeyecek. İyi okumalar kendinize iyi bakın.

36 Bölüm

Dova Savaşı III

Vale mahalleyi ele geçireli iki saat olmuştu, Yerovalının tarafından halen bir ses seda yoktu. Mahalleyi ele geçirince işaret göndereceklerdi fakat beklediği işaret bir türlü gelmedi. Vale bir şeylerin ters gittiğini düşünüyordu oraya adam göndermek istese de Lazaruslar onların geldiğini çoktan öğrenmişler cephenin arkasına yığma yapmaya başlamışlardı. Şehrin içine gönderdi seviye 8'ler haberler gelmişti. Nucurua Krallığı savaşı sokak savaşına çevirmiş merkeze doğru geri çekilmişti. Güneyden Lazaruslar kuzeyden Porklar saldırıya geçerken şehirde Metalbin'lerin olduğu söylentiler arasındaydı, Doğu tarafının kontrolü Lazaruslar dün gece ellerine almışlardı. Vale masaya haritayı sermiş etrafında ki güçlülere haritayı izah etmeye başlamıştı.

''İkinci plana geçiyoruz. Birinci plan sanırım gerçekleşmeyecek. İkinci planı Yerovalı tarafına söylememiştim çünkü onlar zayıftılar. Mahalleyi ele geçiremeyecekler o yüzden tek savunma hattı bizim ki kalıyor. Sizden bir mahalle daha geçirnmenizi istiyorum bu gece ne pahasına olursa olsun. İsyancılar gelene kadar bu iki mahallede ölümüne tutunmalıydız. ''

Oro yıkık duvarı siper etmişti kendine. Nefes nefese kalmış kaçarken sokaklarda izini kaybettirmişti. Kaç Lazarus öldürdüğünü bilmiyordu ölen her Lazarus'tan sonra akın akın üzerlerine geldiğini öğrenmişti. Kolu kılıç savurmaktan epey yorulmuştu. İç cebinden çıkardığı hariyayı açtı, yere yerdi nerede olduğunu saptamaya benziyordu. Harita şehre gizlice giren ölüm akıncıları tarafından hazırlanmıştı. İyice bakıyor olduğu yeri saptamaya çalışıyordu. Gece olduğu için henüz nerede olduğunu bulamazdı, gündüz olana kadar kendisine bir yer bulmalıydı. Oro olduğu yerden kalktı, gizlenerek bir evin kapısının önüne geldi, evin ışıkları yanmıyordu. Kapıyı kolayca açtı, içeriye ilk adımını attıktan sonra evin diğer evlerden büyük olduğunu içeriye girdikten sonra anlamıştı. Geniş bir avlusu vardı, ay ışığı yüzüne vururken Avlunun tepelerinde ki Lazaruslar ona bakıyor duvarlara sinmiş Lazaruslar ona gülüyordu. Evin kapısı açıldığında bir Lazarus sürüsü ortaya çıktı. Oro kapıyı ayağı ile kapattı, kılıcını çekti ''Hepinizi geberteceğim domuzlar!'' dedi ve kılıcı ile öne doğru atıldı. Avlunun üstünde ki Lazaruslar aşağıya zıpladı, Oro ileriye gittikten Lazaruslar arkasından geliyordu.

Poligon ve Calista kaçarken çıkmaz sokağa girmişlerdi, sokağın sonuna kadar koştular. Poligon etrafı duvarlara çevrili sokakta yukarıa tırmanmaya çalışıyor başaramıyordu. Calista onun omzuna dokundu. Poligon arkasına döndü, Lazaruslar sokağa girince durakladılar, çıkmaz sokağı onlarda fark etmişlerdi. Sayıları iki sokak ötede dövüşürken daha azdı. Calista ve Poligon aynı anda yaylarını gerdiler. Okları onlara fırlattılar, Lazaruslardan bazıları yere devrilince koşmaya başladılar ikinci oklar ve hemen ardından üçüncü okladı attılar. Ön taraftakilerin çoğu ölmesine rağmen arkadan gelenler vardı. Onların burada olduğunun haberini aldıklarında sokağa doğru koşmaya başlamıştı. Calista yayını sırtına aslı belindeki kesesinden ufak top çıkartıp ileriye attı. Poligon'un kolundan tutup ileriye sürükledi. Top patlayıp dumana etrafa yayıldığında Calista yayını gerip duvara ok attı. Duvara saplanan ok patladı ve açılan yerken ikisi birlikte içeriye girip şehrin diğer tarafına geçtiler. Calista ''Ne tarafa gideceğimizi bilmiyoruz?'' dediğinde Poligon etrafı kol açan ediyordu, gidebilecek bildikleri bir yer yoktu. Şehrin güneyi Lazaruslar kaynıyordu. Poligon ileride bir saat kulesi olduğunu gördü. Onu işaret edip ''Oraya gideceğiz'' dedi.

Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin