kelime sayısı:1591
Sonraki bölümün ismi: Sevgiliyi beklerken
50 voteyi 2037 yılında gelecekti ben o kadar beklemedim. O kadar beklemeye gerek yok. Siz bu bölümü okurken ben Dova arkının sonunu yazarken yeni ark'ın başlangıcını düşünüyorum. Dört tane daha ark kaldı geriye artık hepsine değinip hikayeye final vereceğim. 28 günde 27k okunma yapıp 9k vote alanlara yuh diyorum. Biz burda 5 aydan beri uğraşıyoruz ya la. Kısa dediniz uzun yazdık, her gün bölüm istiyoruz dediniz haftada 4 bölüm yazdık yinede bazılarına yaranamadık. Dövüşü ikiye böldüm çatlayın patlayın diye haberiniz olsun.
1.Sonraki bölüm ne zaman gelir?
Cvp:Kafam ne zaman eserse
2.XX karakter ne zaman ortaya çıkacak?
Cvp:Rol vakti o karaktere geldiğinde
37 Bölüm
Kadran VS P.Corta(1'inci Perde)
Akın akın üzerlerine gelen Lazarusları kâğıt keser gibi kesiyorlardı. Kendilerine yapılan çemberi defalarca yarmayı başarmışlardı, fakat Lazaruslar pes etmiyordu. Etrafta kırmızıya boyanmamış hiçbir şey kalmamıştı. Elbiseleri kırmızı rengine dönmüş bazen yüzllerini elleri ile silmek zorunda kalıyorlardı. Bir saaten fazla süredir tek bir çizik bile almadan hiç dinlenmeden dövüşüyorlardı. Son yarma durumundan sonra çember yeniden kurulmuş her ikisi de geriye çekilmiş sırt sırta vermişlerdi. Lazaruslar bir kez daha saldırıya geçtiklerinde durumda bir değişiklik olmamıştı. Geri çekilmeye başladılar. Kadran ve Pandolin birbirlerinden uzaklaştı. Lazaruslar uzaktan onları izlemeye başladılar. Pandolin ''Sonunda sıra bize geldi'' dedi. Kadran ona yüzünü dönmüştü. Pandolin kılıçları ile ileriye atıldı. Üç kılıç birbirine çarptığında küçük bir patlama meydana gelmişti. ''Yavaştan alacağını zannetmiştim'' dedi Pandolin. Kadran cevap vermedi, geriye çekildi. Pandolin bir adım geriye attı, terkar vururşmak gereken mesafeyi araya koymuşlardı. İkinci kez vuruştuklarında Pandolin daha güçlü saldırısı ile Kadran'ı havada savurmuş ev yığınlarının arasında kalmıştı. Moloz yığınlarının arasından sıyrılıp ayağa kalkmaya çalıştığında Pandolin yeni saldırısı ile geliyordu. Kadran kendini korumaya alsada gelen saldırının şiddeti onu ikinci kez savurdu. Evin duvarından içeriye düştü. Pandolin yığınların arasından onun dışarıya çıkmasını bekliyordu. Kadran'ın bu saldırı ile öleceğini düşünmüyordu, en fazla yaralanmış olabilirdi. Kadran evin içerisinden çıktı, azından akan kanı sildi. Ciddi bir saldırı almıştı, Pandolin oldukça rahat görünüyordu. Gücü henüz onunkine erişmemişti, Mavi kılıçla bile ona denk dövüşemezse hangi güç ile onu yenecekti? Kılıcını havada savurdu, saldırı önce havayı kesip ilerlemişti, Pandolin saldırı durdurdu. Mavi kılıçtan mavi dumanlar çıkmaya başlamıştı. Kadran yüzü simsiyah olmuş ve bedeninden siyah dumanlar gökyüzüne yükselirken Pandolin yanına gelmiş onu yumruklayarak yere gömmüştü. Pandolin geriye yürüyerek araya mesafe koydu. ''Daha çok güçlendiğini zannediyordum o kalede üstelik elinde lanetli kılıçta var. Yinede ilk karşılaştığım Kadran'dan çok daha güçlüsün'' dedi. Kadran sırıttı ''Aslında çok güçlendim fakat ısınma turları diyelim biz buna uzun bir dövüş olacağını hissediyorum. Direk en güçlü saldırımla başlamayı tercih etmedim'' diye cevap verdi. Kadran düzlüğe geldiğinde Pandolin saldırıya geçmişti, kılıçlar yeniden çarpıştı. Bu sefer Kadran geriye sürüklenmedi, mavi kılıç gelen saldırının tamamını emmişti. Kadran kılıcı ile ileriye bastırdığında Pandolin geriye çekiliyordu en sonunda direnmekten vazgeçip geriye sıçrayarak kurtuldu. İkinci kez havayı kesti bu seferki daha güçlüydü. Pandolin iki kılıcı ile durdururken ayağının kaydığını hissetti. Kadran gittikçe saldırılarını güçlendirğinin farkında varmıştı, onu hafife almaya başlamıştı, bu hiç hoş bir şey değildi. Düşmanının hafife almak yenilginin başlangıcıdır derdi hep Fizani Corta. Pandolin kılıcının sars gücünü açtı ve aydınlık gücü ile saldırı gerçekleştirdi. Gökyüzünden inen ışık Kadran'ı kaplamış ve büyük patlama meydana getirmişti. Etrafta yığınlar havaya uçuşmuştu. Kısa bir toz dumanını ardından Kadran ayaktaydı, yaralanmıştı kanı elbisesini sürülmüştü. O bir saldırıya geçmeden önce Pandolin aydınlık gücü ile irade gücünü birleştirip kılıcı ile saldırıya geçti. Kadran savunmasını daha almadan Pandolin onun arkasına çoktan çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]
FantasyAşk ne kadar ateşliyse de intikam o kadar soğuktu. Ona ikisinin peşinden koştuğunda birini veya ikisini de kaybedeceğini söylemişlerdi. Söylenenleri kulak arkası etti,ne aşkından ne de intikamından vazgeçecek adamdı. Ya hep ya hiç dedi.